• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
    Nummer tre skrev 2015-03-10 18:58:55 följande:

Hej igen

Nu har även sambon blivit nyfiken. Han är väldigt trött på sitt jobb och skulle vilja göra något annat men vet inte riktigt vad. Kan du se vad som skulle passa och om han kommer att byta jobb inom en snar framtid?

Undrar även om du ser någon resa för oss och barnen i sommar och i sånt fall vart ska vi resa?

Tack

Trevligt :)

Faktiskt att starta något med en kompis

Nåt det känns som han funderat på och kan bra och han gillar utmaningar och i liten skala först

Känner resa inom sverige först och främst men även nåt vattenland typ lalandia :) legoland <3
  • Nummer tre
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-10 19:05:39 följande:
    Trevligt :)

Faktiskt att starta något med en kompis

Nåt det känns som han funderat på och kan bra och han gillar utmaningar och i liten skala först

Känner resa inom sverige först och främst men även nåt vattenland typ lalandia :) legoland <3
    Tack

Fönsterputsarfirma?
    Grus grus skrev 2015-03-10 19:03:00 följande:

Vad kan du berätta om mitt liv för 2015-2017?

Barn

Känns som studier fast mer nån kurs

Ny bil :) renovering av något trähus, resor någon släkting kommer flytta ser ett bröllop för någon närstående

Känner att du är envis och står med fötterna på jorden :)
    Nummer tre skrev 2015-03-10 19:09:48 följande:

Tack

Fönsterputsarfirma?

Jepp perfekt! Fast tror det kan bli större utökat med städning etc så kan du vara med på tåget som proffs på att sälja era tjänster pappersarbete ta emot beställningar etc :)
    Nummer tre skrev 2015-03-10 19:09:48 följande:

Tack

Fönsterputsarfirma?

Konstigt fick in skor antingen att ni köpt nya skor eller att det gått hål på några??
  • Anonym (Ledsen)

Hej! Jag är väldigt väldigt förtjust i en person på min arbetsplats. Tyvärr ska den här personen byta jobb snart och bor dessutom på annan ort.????

Känner den här personen liknade känslor för mig, och kommer vi ha någon form av kontakt med varandra?

• Anonym (Ledsen)

Det som blev massa frågetecken i mitt ovanstående inlägg var en ledsen smiley...

Anonym (Ledsen) skrev 2015-03-10 19:17:21 följande:

Hej! Jag är väldigt väldigt förtjust i en person på min arbetsplats. Tyvärr ska den här personen byta jobb snart och bor dessutom på annan ort.????

Känner den här personen liknade känslor för mig, och kommer vi ha någon form av kontakt med varandra?

Tror h/n är väldigt stressad just nu och är lite blockerad nu för att ta in något känslosamt men mejlkontakt eller en fika / lunch innan personen går är ju vettigt ;)
  • Nummer tre
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-10 19:17:19 följande:
    Konstigt fick in skor antingen att ni köpt nya skor eller att det gått hål på några?? smile2.gif
    det känner jag inte igen, men fönsterputsarfirma har han haft innan och börjat fundera lite på igen.

Hans föräldrar gick bort alldeles för tidigt. Det funderar han mycket på och det känns som att det tynger honom ibland. Är det något du kan känna kring hans föräldrar. Har funderat på om jag skulle boka in tid hos något medium för att se om han kan få kontakt.
    Nummer tre skrev 2015-03-10 19:21:22 följande:

det känner jag inte igen, men fönsterputsarfirma har han haft innan och börjat fundera lite på igen.

Hans föräldrar gick bort alldeles för tidigt. Det funderar han mycket på och det känns som att det tynger honom ibland. Är det något du kan känna kring hans föräldrar. Har funderat på om jag skulle boka in tid hos något medium för att se om han kan få kontakt.

ok trist ; ( ja det kan ju vara en bra idé bor ni i stor stad?
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd