Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (Sofia) skrev 2015-02-22 10:20:47 följande:

Okej, förstår det. Hoppas jag slipper bli igångsatt. Men kan ju vara mentalt öppen för att det kan bli så. Har faktiskt förväntat mig att det ska vara exakt som förra graviditeten konstigt nog.

Relationen och vägskälen fick du inte upp ngt om eller ville inte svara på?

Får jag fråga om du är ca 165 lång. Lite rund och har långt rödbrunt vågigt hår och emellanåt 35-45 års åldern. (Kanske är ngn annan jag ser framför mig)

Ja typ :) fast har ljusa slingor nu
    Anonym (undrar) skrev 2015-02-22 10:25:50 följande:

Vad har jag för ögonfärg?

Känns ganska intensiva ögonen blågrön?
    SJLN skrev 2015-02-22 10:31:13 följande:

Är det en pojke eller flicka jag har i magen?

Gissar flicka
    Anonym (C) skrev 2015-02-22 10:28:27 följande:

Har jag en liten i magen? Eller är jag helt ute och cyklar??? Vill inte bli besviken ifall mensen skulle komma på fredag

Ledsen kan inte svara <3
    Anonym (testar=)) skrev 2015-02-22 10:44:23 följande:

Hej, jag vet att du kanske inte vill svara på detta men har jag en flicka eller pojke i min mage? återkommer om några veckor om det stämde isånafall=)

Ok gissar på pojke gissar :)
    Anonym (CS) skrev 2015-02-22 10:45:44 följande:

Kommer jag och min sambo få fler barn? Isåfall när? Och kommer jag få jobbet jag ska på samtal om imorgon? :)

Tror ett barn till tror jobbet står mellan dig och en till tror du ligger bra till
    Anonym (vad göra) skrev 2015-02-22 10:55:25 följande:

Jag har haft det väldigt tungt under några år, är både jobbet och min hemmiljö som stressar mig. Har funderat mycket på hur jag skall bryta mönster men känner mig instängd i en liten ask. Har du något tips på hur jag skall gå vidare för att må bättre?

Känner time out yoga och sätt mer krav i hemmet du kan inte göra allt städa amatör psykolog tvätta peppa andra var snäll mot dig själv tänd ljus mjuk musik och lite meditation talböcker du behöver avskärma dig
    Hmlt skrev 2015-02-22 11:03:41 följande:

Jag undrar om du kan se om jag hade "besök" i min lägenhet i höstas? Kan du se om jag har nån medial förmåga och kan det vara användbart för mig?

Ser du mig ha tur i kärlek i år?

Ser att du haft beundrare av bägge könen

Tror du ska landa mer först innan du fördjupar dig i det mediala ;)
    Lillmajsan skrev 2015-02-22 11:14:42 följande:

Hej igen!

Jag vill börja med att tacka för att du tar dig tid och för de svar jag redan har fort!

Men jag kom på en sista fråga. Vad är det jag känner på natten, tidiga månar ibland? Det började i höstas en natt då jag hade väldigt svårt att somna men va typ död. Jag får som ett energiflöde som pulserar från mitten utav kroppen och ut. Det kommer som i stötar. Första gången jag kände det så låg jag på sidan och då fick jag även känslan om att "vagga" ner och upp fast jag låg stilla. Jag tro att det är någon/något som försöker säga mig något eller har jag gått och blivit knäpp?

Tusen tack på förhand!

Kan inte svara tyvärr <3 det kan vara det undermedvetna som vaggar dig för att du ska varva ner stress varningssignaler
    Anonym (1/3) skrev 2015-02-22 11:16:24 följande:

Ger dig ett litet test till. Kan du se vart jag ska flytta? Jag tänkte att om jag ställer frågor som jag redan vet svaret på anonymt så kan jag ge dig omedelbar bekräftelse på om det du får till dig stämmer.

Känner bokstaven G iallafall :)
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd