jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Ja kan stämma min mormor har MS..
Ja kan stämma min mormor har MS..
Kommer jag få extra jobbet som jag ska söka i morgon? Kan du känna vad min pojkvän heter?
Hej! Jag och min sambo tänkte börja försöka nu i början av april att bli gravida, kommer vi lyckas? Min mamma är väldigt fertil så känns som jag har lätt att bli gravid. Kommer det bli en tjej? Känner du något annat med mig eller min sambo? Trevlig kväll!
Jag och min sambo ska testa första gången att bli med barn nu i april, kommer det gå? Kan du känna något annat om mig eller Min sambo?
Min mens är 3 dagar sen.. Kommer mensen komma eller är det en liten bebis i magen?
Hur säker är du? Vad känner du mer?:)
Vi är lite chockade, men glada! Du hade rätt! Tog test igår och var positivt!!! Känner du om allt kommer gå bra?en kille eller tjej?
Hej! Skriver igen för hundradegången. Jag är nu gravid i v.6 och som vanligt oroar jag mig. Är fullt frisk så borde gå hela vägen och inte vara några problem. Vad känner du? Är bebisen friskt?
Åh vad skönt att höra! Vågar inte vara glad förens jag hört hjärtat slå. Ja det är snyggt! Något annat?
Min sambo tappade sin för ca ett halv år sedan. Kan du se hur jag ser ut och hur mitt kommande barn kommer se ut/vara?