Inlägg från: Anonym (Rebecca) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rebecca)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Hej! Ville bara säga att du kände rätt; trots ultraljudet visade pojke så kom det en flicka! :) Vad duktig du är!

• Anonym (Rebecca)

Varför blir jag aldrig lycklig?

• Anonym (Rebecca)
    fredsduvan skrev 2015-09-22 13:56:38 följande:
    Känner av trötthet och en viss förväntansångest att du har svårt att vara här och nu

Du får försöka dela upp dagen till familjetid och "migtid" med sköna bad eller duschar börja på tex yoga tänk mindfullness att göra allt fullt ut i stunden och känna efter

Lära sig ett nytt språk är också trevligt och funkar ju på dator med försök inte vara rädd att vara i nuet och att ha tråkigt nån gång är inget som skadar man kan se det som att ja nu får jag tid att komma ikapp mig i tankar kram <3
    Tack <3

Du har verkligen gåvan.
  • Anonym (Rebecca)

Varför mår jag som jag gör kroppsligt? Vad är fel?

• Anonym (Rebecca)
    fredsduvan skrev 2016-10-06 18:00:49 följande:
    Tänker stress och sköldkörteln även någon vitaminbrist <3 visa gärna bild men känner redan nu att du är för snäll i vissa lägen tuff i andra säg nej lite oftare vännen <3
    ALL KÄRLEK
    Läkaren trodde stress och sköldkörteln, precis som du. <3 Du är otrolig.

Kan du se något mer? Vad som helst? :)
  • Anonym (Rebecca)

Hej. Jag har skrivit till dig förr och du har haft rätt varje gång. Denna gången skriver jag till dig för jag vill veta vilken väg jag skall ta. Jag tror jag är lite vilse. Vad ser du?

• Anonym (Rebecca)
    fredsduvan skrev 2016-11-28 08:52:39 följande:
    Känns som du skulle utbilda dig eller gå en kurs när du varit föräldraledig du behöver en nystart och satsa på dig själv det mår alla bra av i längden <3
    ALL KÄRLEK
    Jag avslutade nyss min föräldraledighet och påbörjade universitetsstudier. Tack <3 Ser du något om initialerna P och S?
  • Anonym (Rebecca)
    Anonym (Rebecca) skrev 2016-11-28 08:56:21 följande:
    Jag avslutade nyss min föräldraledighet och påbörjade universitetsstudier. Tack <3 Ser du något om initialerna P och S?
    Puffar. Är vilse. <3
  • Anonym (Rebecca)

Vem är det som smeker mig över håret/huvudet ibland när jag ska sova? Känner du om någon runt mig vill hälsa mig något?

Hur borde jag gå framåt härifrån i livet? Ser du något om initialerna P och S? Helt vilse

• Anonym (Rebecca)
    fredsduvan skrev 2016-12-21 09:28:13 följande:
    hej känns som en nära anhörig mansperson som tittar till dig <3
    ser inte något just nu om P och S kan du utveckla
    ALL KÄRLEK
    Tack <3 Du känner inte att någon vill säga något? Nästan alla i min släkt är på andra sidan, saknar dem. P och S är två män i mitt liv. Vad behöver du mer än första bokstav?
  • Anonym (Rebecca)
    fredsduvan skrev 2016-12-21 17:51:38 följande:
    patrik eller peter stefan?
    ALL KÄRLEK
    Peter. Sebastian.
  • Anonym (Rebecca)
    fredsduvan skrev 2016-12-21 18:25:12 följande:
    peter känns mer stabil sebastian lite mer spontan 
    ALL KÄRLEK
    Tack. Ser du som hade gjort mig lyckligast?
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd