jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Kan du känna in något mer kring det och om min framtid?
Kan du känna in något mer kring det och om min framtid?
Hej lite feedback till dig TS!=))
Jag har skrivit till dig tidigare då jag är gravid och frågade om du kunde se kön, du skrev pojke vid två tillfällen fast jag hade drömt flicka=)
Kommer precis från mitt RUL och ja du hade helt rätt, gick inte att ta miste på, för det blir en liten lillebror<3
ser du om jag kommer gå över tiden eller får jag lite tidigare? stor eller liten bebis?=)
kram
Hej igen!
Det visade sig att jag blev uppsagd. Du nämnde att du kände både positiv och negativa vibbar. Jag ser just nu bara negativa dock. Söker nu jobb som f*n och hoppas på att det kommer ge resultat.
Så nu är min fråga; Du nämnde tidigare att min ekonomiska situation skulle bli bättre under året. Det borde ju då innebära att jag kommer få ett jobb ganska så snart. Kan du se inom vilket område? Är det långsiktigt eller kortsiktigt? Kommer jag att trivas?
Va på en intervju idag. Gjorde jag ett positivt intryck?
Många frågor...
Hoppas på svar på så många som möjligt.
Önska dig en bra dag!
Kram!<3
Behöver hjälp....
Mitt kort till bankdosan är borta. Det sitter inte i dosan som det brukar. Ser du vart det är? Har sonen gömt det?
Vilka som jag har runt omkring mig kan jag lita på.mest/bryr sig mest om mig?
Hur kommer vår ekonomi se ut framöver. Är det något vi bör tänka på?
Vilka som jag har runt omkring mig kan jag lita på.mest/bryr sig mest om mig?
Hur kommer vår ekonomi se ut framöver. Är det något vi bör tänka på?
Kan du se något mer om denna kvinnliga vännen. Vem är hon?
Du är helt fantastisk på att ge bra svar ts.
Hoppas att det är ok att jag ställt många frågor,då jag kan se att det mesta stämmer in.
Kan du utveckla det du skrev för ett bra tag sedan om metallslöjd? Funderar över vad du menade
Kan du se något mer om denna kvinnliga vännen. Vem är hon?
Du är helt fantastisk på att ge bra svar ts.
Hoppas att det är ok att jag ställt många frågor,då jag kan se att det mesta stämmer in.
Kan du utveckla det du skrev för ett bra tag sedan om metallslöjd? Funderar över vad du menade
Du tog inte upp något om min sambo om vem som bryr sig mest och vem jag kan lita på.varför?
Hur känner han för mig?
Snälla kan du se något om min framtid, känner mig så vilsen!
Har en lång utbildning inom ekonomi och jobbar med det men trivs inte på mitt jobb. Är mammaledig nu och vill inte tillbaks, men vet inte vad jag vill göra istället. Söka nytt inom samma område eller sadla om till något annat? Vad passar mig i så fall? Kan inte gå en till utbildning men vill göra något meningsfullt..