Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Elaaunna skrev 2015-04-10 00:26:23 följande:

Jag väntar på ett viktigt

beslut!

Vad kan du säga om det?

Tack snälla du för svar!

tror det blir positivt beslut 
    ser även mer pengar 
    och känner namnet olle och stefan/ stephanie någon du känner?
    Anonym (Vågar vi?) skrev 2015-04-09 21:58:12 följande:

Hur ska jag komma över min kärlek till exet? Kommer det att ta länge?  Detta är fruktansvärt jobbigt och jag vet inte varför det är så tungt om det ändå är det rätta?

förstår att det är jobbigt <3 men försök hitta på saker och träffa andra så kommer det bli bättre på sikt
    ellinoras skrev 2015-04-10 08:35:45 följande:
    Åh, det är precis som vi tänkt oss :)

Dags att familjeliv anställer dig nu tycker jag!
    ni som tycker jag ska jobba här får gärna tipsa fl om det om ni vill :) flirt flirt <3 <3
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-10 08:39:49 följande:

Vad ser/känner du kring mig och min sambos relation? Hur blir hösten/vintern för oss? Fortsätter vi gemensamt?

ja det känns så :) tror ni bägge vill kämpa ni tycker folk ger upp för lätt i förhållanden
    tror ni får en fin sommar
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-10 08:38:55 följande:
    ni som tycker jag ska jobba här får gärna tipsa fl om det om ni vill :) flirt flirt <3 <3
    ellinoras skrev 2015-04-10 08:35:45 följande:
    Åh, det är precis som vi tänkt oss :)

Dags att familjeliv anställer dig nu tycker jag!

kanske en omröstningstråd om det eller nåt liknande :)
    ellinoras skrev 2015-04-10 08:43:57 följande:
    Det ska jag göra. Du är ju min favorittråd!

Du har inte funderat att jobba med sånt här på nåt annat sätt?
    jo men då jag vill vara anonym vet jag inte hur jag ska göra typ om nån frivilligt ville bidra med typ 50 krom de var nöjda med mig på nåt anonymt konto skulle det ju inte göra ont men vill inte göra nåt olagligt liksom... och jag är seriös inte nån häxa man ringer till för 50 spänn per minut om du förstår...
    ellinoras skrev 2015-04-10 08:56:46 följande:
    Jag förstår :) Varför vill du vara anonym?
    kan inte gå in på det tyvärr :) men inget skumt kan och vill inte det då jag har barn som går skolan etc

fast det är ju klart att lite feedback eller någon form av belöning skulle inte göra ont
    så man får mer energi att vara här inne 
    för kommer ju nog inte orka vara här för evigt  <3
    det är fantastiskt kul älskar detta men det dränerar också en på energi och vissa dagar känner jag mindre och då svarar jag inte
    men jag vill vara mer som en mentor samtalspartner med en medial förmåga många behöver någon att prata med och guidning gärna anonymt 
    och jag kommer aldrig utge mig för att vara någon allvetare även om jag känner mycket rätt om jag inte känner nåt då säger jag det och det kan bli fel ibland så är det för alla medium och i och med att ni är många som skriver och jag läser av utseende energier och namn ibland så hoppas jag ni har förståelse för att jag ibland blandar ihop det :) all kärlek till er varma kramar ts

Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-10 09:02:17 följande:
    Tack! Det känns hoppingivande......vi har rätt mycket konflikter och allt har inte vart på topp senaste 5-6månaderna. Det är slitsamt och jobbigt.
    Men, saker och ting har ju en tendens att helt plötsligt bara vända och så ser man solen igen:)
    Hoppas att han får jobb till hösten igen. Vilken bransch tror du det blir? Om det nu händer...
    flyttfirma eller bygg nånting...
    ellinoras skrev 2015-04-10 09:05:25 följande:
    Ok, då ska jag inte fråga vidare. Jag bara tänkte att du skulle ju större möjligheter genom att inte vara anonym, och att du kanske behövde ifrågasätta dina motiv till att vilja vara anonym. Men det var bara en känsla, du vet så klart bäst.
    tack känner så just nu men det kanske ändrar sig beror på vad som häder <3
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd