jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Jag väntar på ett viktigt
beslut!
Vad kan du säga om det?
Tack snälla du för svar!
ser även mer pengar
och känner namnet olle och stefan/ stephanie någon du känner?
Jag väntar på ett viktigt
beslut!
Vad kan du säga om det?
Tack snälla du för svar!
Hur ska jag komma över min kärlek till exet? Kommer det att ta länge? Detta är fruktansvärt jobbigt och jag vet inte varför det är så tungt om det ändå är det rätta?
Vad ser/känner du kring mig och min sambos relation? Hur blir hösten/vintern för oss? Fortsätter vi gemensamt?
fast det är ju klart att lite feedback eller någon form av belöning skulle inte göra ont
så man får mer energi att vara här inne
för kommer ju nog inte orka vara här för evigt <3
det är fantastiskt kul älskar detta men det dränerar också en på energi och vissa dagar känner jag mindre och då svarar jag inte
men jag vill vara mer som en mentor samtalspartner med en medial förmåga många behöver någon att prata med och guidning gärna anonymt
och jag kommer aldrig utge mig för att vara någon allvetare även om jag känner mycket rätt om jag inte känner nåt då säger jag det och det kan bli fel ibland så är det för alla medium och i och med att ni är många som skriver och jag läser av utseende energier och namn ibland så hoppas jag ni har förståelse för att jag ibland blandar ihop det :) all kärlek till er varma kramar ts