jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Är inlagd på sjukhuset nu. Ska göra en ERCP idag om några timmar. Vad känner du? Kommer jag att bli fri från mina hemska smärtor? Orkar snart inte mer.
Är inlagd på sjukhuset nu. Ska göra en ERCP idag om några timmar. Vad känner du? Kommer jag att bli fri från mina hemska smärtor? Orkar snart inte mer.
Hej TS!
Undrar över min mans känslor för mig? Hur kommer den närmsta tiden att se ut framöver?
Tror det kommer lugna ner sig känslomässigt du känns jätte känslosam nu försöj andas slappna av och släpp allt det som blir det blir kram
Kan hända att du får bli igångsatt tidigare ja <3
Tror 36+2 ca
Tack! Du glömde svara på om kärleken består? Är så glad i min man.
Hej!
Hur kommer vi att bo? Vi letar efter större hus men inga av de vi har tittat på faller oss i smaken. Kommer vi bo kvar och bygga ut eller kommer vi att flytta och vad känner du osåfall om det huset? Tack!!!
Hej igen ts!
Funderar en hel del på hur allt ska bli. Vi har så mycket omkring oss, hur ska vi få ihop allt? Hus,bil,hälsa och sommaren? Har det väldigt jobbigt just nu. Kommer kag nli bättte när bebos tittar ut? Tacksam för ditt svar.
Hej!
Kan du se om den kvinna som min man umgås med just nu är ett hot? Kommer han att vara otrogen?
Hej!
Frågade dig tidigare om min make och hans tjejkompis. Men fick inget svar. De ska kanske träffas imorgon för en pw. Behöver jag vara orolig? Vad ser du eller känner? Tack.