Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Aniiee skrev 2015-02-21 17:55:21 följande:

Vad tittar jag på?

När kommer min sambo hem?

Hur länge får hunden leva?

Vad är nästa siffra i pi-sekvensen?

Hur många meter Aida-väv behöver jag till 10% av mitt broderiprojekt?

Kl 19 el imorgon hunden har du ens nån hund?

6 eller 7? ;) 1,5 m haha helt omöjligt ju
    Aniiee skrev 2015-02-21 17:56:26 följande:

Och har du något övrigt om mig (som du skrev i trådstarten....)

Kulturintresserad gillar fairtrade gillar ovanliga hobbies många tandläkarbesök
    Anonym (????) skrev 2015-02-21 17:59:14 följande:

Vem är jag? Hur se min framtid ut? Hur är jag som person, panter och vän? Vad tycker folk om mig på jobbet? Vad har chefen för planer för mig? Hur blir det med min mamma? 

Kram och tack på förhand!

Känner in linnea?? Känner du nån el har du L i ditt namn? Chefen tycker du är framåt och tar bra intiativ du är en nogrann person skriver snyggt passar tider gillar inte när andra kommer försent din mamma vet jag inte nåt om tyvärr
    Anonym (uu) skrev 2015-02-21 17:55:58 följande:

Kommer jag och fästmannen hålla ihop?

Ja känns så tror ni kommer renovera nåt tillsammans
    Anonym (Anna) skrev 2015-02-21 18:12:18 följande:

Hej. Det är Anna här igen.. Kan du se om jag kommer att få må bra igen. Ser du om jag kommer att kunna arbeta igen.. Så tacksam för svar..

tror på jobb hemifrån el 4 timmar på nåt lugnt ställe tror du måste göra nåt för att börja må bättre
    hejnina skrev 2015-02-21 18:30:14 följande:

När jag flyttade in här fick jag två nyckelkort. Det ena är borta. Jag tycker mig förstås ha letat överallt. Kan du se det någonstans? :) värt ett försök haha

Kanske i en gammal plånbok du inte använder längre el i en kruka el i ett trasigt jackfoder
    Anonym (????) skrev 2015-02-21 18:26:02 följande:

Heter Linnéa i andranamn och jobbar med en Linnéa. Hur så? Vad kan du berätta mera?

Bara kände det namnet du verkar ha en vän som är gravid
    Anonym (F.F.L.) skrev 2015-02-21 18:36:28 följande:

Nej.

Har haft en (hel) del med psykvården att göra till och från under livets gång, men jag har aldrig fått någon riktig hjälp av dem så som t. ex. en utredning på något av detta.

Har bara blivit bollad hit och dit mellan olika kuratorer, psykologer, psykoterapeuter, psykiatriker, vårdcentral, o.s.v. o.s.v. o.s.v.

Förra året gav jag upp och köpte en enkel utomlands. Jag har ingenting kvar i Sverige.

Jag bara undrar varför? Varför fick jag det liv jag fick? Varför hände allt detta onda mig i livet?

Vet inte däremot så håller många människor sig kvar i negativa mönster för att det är det enda de känner sig trygga i av nån anledning de vågar inte vara glada med rädsla för att bli besvikna säger inte att du gör så men många gör
    grönalisa skrev 2015-02-21 18:41:06 följande:

Hur ser jag ut?

Gissar blond får fräknar på sommaren gillar röda klädet
    Anonym (Deppig) skrev 2015-02-21 18:56:15 följande:

Jag har två söner :) jag trivs superbra på mitt jobb och har fantastiska kollegor så jag vill inte byta jobb men det är prat om nedskärningar nu så det va därför jag undrade om du kunde se nåt om det.

Ang barnens pappa så vet jag ärligt talat inte vad jag vill. Bara att jag inte vill ha en splittrad familj. Jag hatar att vara vv-mamma.

Börjar din sons namn på L
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd