• Manik

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-09 10:26:59 följande:
    när ska ni göra rutin ul?
    Vi gjorde rutinultraljud igår och fick då uppfattningen att det var en pojke. Men att det säkra svaret var att ringa ett nummer till de som gjort fostervattensprov. Då är det 100 % säkert.
  • Manik

Tror du att när jag ringer samtalet till labbet om fostervattensprovet att de säger att det är en tjej som vi har i magen då? <3

• Manik
    Anonym (Lina) skrev 2015-04-09 18:46:11 följande:
    Menar absolut inget illa Manik, men TS har ju redan sagt Flera gånger att hon tror att det är en tjej.. :)
    Tycker inte att det är ngt som någon annan här ska lägga sig i. Tror att TS själv kan svara.

• Manik
    Manik skrev 2015-04-09 18:29:59 följande:

Tror du att när jag ringer samtalet till labbet om fostervattensprovet att de säger att det är en tjej som vi har i magen då? <3

Hej TS! :) Citerar till frågan ang. telefonsamtalet. Känner mig så osäker när det verkade vara en kille på rutinul. Känner mig kluven. <3
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-10 12:47:17 följande:
    ok som sagt jag kan ha fel på kön som står i trådstarten jag läser av personens energi och du kände ville flicka men hoppas jag har rätt kram ring dit <3
    Tack! Ska ringa. Kram <3

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-10 12:47:17 följande:
    ok som sagt jag kan ha fel på kön som står i trådstarten jag läser av personens energi och du kände ville flicka men hoppas jag har rätt kram ring dit <3
    Tack! Ska ringa. Kram <3

• Manik

Hej! Är lite nyfiken på vad du får in om mig? :) <3 Hur kommer det att gå med allt som jag lyckas drabbas av?

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-14 12:24:01 följande:
    blir bättre med en omställning i vardagen mer hälsosamt liv helt enkelt och gå på regelbundna kontroller 
    Tack! Kan du se något mer om mig, hur jag är som person? :)
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-14 12:43:51 följande:
    envis bekväm livsnjutare och har som motto bättre lite skit i hörnet än ett rent helvete typ :)
    gillar att se proper ut 
    har rå humor ibland
    Det stämmer en hel del! ;) Råhumor vet jag inte... Har en till fråga: vad kan du se om halskragevägen 5? Kommer vi att få köpa det huset? :)
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-14 19:00:28 följande:

Om det är rött tror jag det

Wow! Det är rött! Hur kommer det gå med försäljning av vårt hus vi har idag? När flyttar vi?
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd