• softa

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Min kille lämnade mig efter vår sons födelse, kommer han tillbaka?

• softa

Jag blev så tagen av att du kunde känna så rätt. Mitt ex behöver verkligen reda ut ett och annat med sig själv. tjejen han träffar nu, är det något som blir långvarigt? kommer jag att träffa någon?

• softa
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-18 11:18:31 följande:

:)

Nej tror han har svårt att binda sig överhuvudtaget

Ja jag känner en mörkhårig man känns som han har p i sitt namn eller typ fredrik... <3

Jaha ok. Du pratade om att han kan komma tillbaka när han rett ut med sig själv, håller det då?

Den mannen jag kommer träffa är det en ny bekantskap eller någon som redan finns i min närhet? Kan du se något om mina barn? Hur det kommer gå för dom?

Tillsist vill jag säga, sjukt spännande och sjukt imponerande. Hoppas du får vila lite också, krya på dig <3
  • softa
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-18 11:18:31 följande:

:)

Nej tror han har svårt att binda sig överhuvudtaget

Ja jag känner en mörkhårig man känns som han har p i sitt namn eller typ fredrik... <3

Jaha ok. Du pratade om att han kan komma tillbaka när han rett ut med sig själv, håller det då?

Den mannen jag kommer träffa är det en ny bekantskap eller någon som redan finns i min närhet? Kan du se något om mina barn? Hur det kommer gå för dom?

Tillsist vill jag säga, sjukt spännande och sjukt imponerande. Hoppas du får vila lite också, krya på dig <3
  • softa

Hej!

Jag har starka känslor för min kk, känns som att han kanske tycker om mig också. Kommer det att bli vi två?

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd