• ssa123

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Jag har flera barn men ett av dem känner jag en oro över. Är oron befogad eller är det min hjärna som spelar mig ett spratt?

• ssa123
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 19:13:47 följande:

Är barnet väldigt snurresprätt typ?

Nä inte så riktigt
  • ssa123
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-24 07:43:18 följande:

är barnet lite mer i sin egen värld går sin egen väg lyssnar dåligt?

tror ett barn men du är lite osäker

Tror du ett barn är handikappad eller att jag får ett barn till??
  • ssa123
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-24 07:43:18 följande:

är barnet lite mer i sin egen värld går sin egen väg lyssnar dåligt?

tror ett barn men du är lite osäker

Ja din beskrivning om barnet stämmer, jag känner dock en osäkerhet om det är personligheten eller en funktionsnedsättning??
  • ssa123
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-24 09:14:46 följande:

kan vara npf add eller asperger?? fast mild som sagt vill inte säga för mycket 

Barnet det berör är ännu lite liten att göra en vettig bedömning på men detta är funderingar jag dtagits med en längre tid. Kan det vara så att det är mina funderingar du egentligen känner? Om du förstår hur jag menar? Blir så imponerad av sånt här!
  • ssa123
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-24 09:30:01 följande:

kan vara en utveckligsfas med så avvakta tills barnet är 7år om det inte blir värre förstås  kan vara det jag känner jag känner det du funderar på med :)

Haha får nästan rysningar av dig ju! Det är just nu precis som du säger! Inte helt solklart liksom. Jag är nöjd om barnet fixar en vanlig skolgång, i övrigt kan man ju få vara lite annorlunda. En till sak om jag får 'testa' dig?? Hur många barn har jag idag och hur ålder?
  • ssa123

Helt korrekt!

Måste få fråga en till sak om min yngsta. Jag har själv lite tankar runt åt vilket håll utvecklingen går, men vad kan du se? Kommer det gå åt rätt håll så småningom?

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd