• frida1991

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Hej jag är 23 år och studerar. Är tillsammans med min livs kärlek, han vill gärna ha barn nu. Jag vill gärna ha en dotter.. Kan du se om jag kommer att få en dotter? / Frida

• frida1991

Känner du när jag kommer få en dotter? Kan du se hur jag ser ut och hur jag och min sambo är?

• frida1991

Vi kollade på stora hus för en timme sedan och min sambo spelar gitarr! Vad duktig du är. Berätta gärna om du kan se något mer. Min sambo vill gärna ha bebis NU, jag studerar på högskolan, kommer vi ändå få bebis nu eller kommer det ske om några år?

• frida1991

Kommer jag få en dotter? Kommer jag vara lycklig? Känner du något om min morfar Hasse? Och min mamma Cecilia.. Som

Kallas cissi.

• frida1991
    Hej igen, jag har frågat innan men kan inte låta bli är så nyfiken. Jag är en person som oroar mig mycket för framtiden, har höga ambitioner.. hur kommer min framtid se ut? Kommer vi få barn snart eller kommer vi vänta? Kommer första bebisen vara en dotter? Kan du känna vad jag utbildar mig till just nu och vad jag kommer jobba med efter min utbildning? 

Kan du berätta något mer om mig och min sambo? 

Tusen frågor... Men är så nyfiken, så mycket du sagt har stämt. Kramar till dig.
  • frida1991

njaa jag utbildar mig till kommunikatör / PR så inte rätt där... Men just nu pluggar jag mycket med datorer då jag läser design och hemsidor så där var det rätt =) 

• frida1991

Ja jag blir ofta yr när jag legat ner eller inte ätit. Min mamma har också så. Ser du någon sjukdom inom familjen? Känner du något mer med mig och min sambo, kan du se hur han ser ut och vad han heter?

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd