jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Hej jag är 23 år och studerar. Är tillsammans med min livs kärlek, han vill gärna ha barn nu. Jag vill gärna ha en dotter.. Kan du se om jag kommer att få en dotter? / Frida
Hej jag är 23 år och studerar. Är tillsammans med min livs kärlek, han vill gärna ha barn nu. Jag vill gärna ha en dotter.. Kan du se om jag kommer att få en dotter? / Frida
Känner du när jag kommer få en dotter? Kan du se hur jag ser ut och hur jag och min sambo är?
Spännande! Mycket som stämmer? Vad känner du mer om oss?
Gärna om barn,hus framtid osv. Allt sånt här är så spännande.
Vi kollade på stora hus för en timme sedan och min sambo spelar gitarr! Vad duktig du är. Berätta gärna om du kan se något mer. Min sambo vill gärna ha bebis NU, jag studerar på högskolan, kommer vi ändå få bebis nu eller kommer det ske om några år?
Kommer jag få en dotter? Kommer jag vara lycklig? Känner du något om min morfar Hasse? Och min mamma Cecilia.. Som
Kallas cissi.
njaa jag utbildar mig till kommunikatör / PR så inte rätt där... Men just nu pluggar jag mycket med datorer då jag läser design och hemsidor så där var det rätt =)
Nej jag har jobbat extra på café. Känner du något annat om mig och min framtid?
Ja jag blir ofta yr när jag legat ner eller inte ätit. Min mamma har också så. Ser du någon sjukdom inom familjen? Känner du något mer med mig och min sambo, kan du se hur han ser ut och vad han heter?