• Minna76

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Jag är singel idag och undrar hur och när jag kommer att träffa kärleken i livet för mig? Hur känner jag igen honom och hurdan är han?

• Minna76
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-20 15:02:00 följande:
    Du gillar snälla killar ser en ljus kille som du kan lita på du hatar otrohet och lögner nån i din släkt har svikit dig
    Snälla killar stämmer och att jag värdesätter ärlighet. Ingen i min släkt har svikit mig men nog min exman....Tack för du tog dig tid Glad 
  • Minna76

Jag har en dejt i veckan och undrar om du ser hur det går? Kan det bli kärlek mellan oss?

• Minna76
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 16:19:14 följande:
    Ja om han får dig att skratta :)

< 3 ska ni ses på onsdag ?
    Ha, ha...ja så är det tänkt. :)
  • Minna76

Det gick bra på träffen! :)

Men jag märkte i och med den hur mycket jag ännu älskar och saknar mitt ex. Tar det lång tid innan jag kommer över honom? Som det känns nu finns det ingen man som kan fånga mitt intresse då mina känslor är hos någon annan.....

Det känns så ledsamt att jag är fast i honom...

• Minna76

Ser du någon kärlek i sommar för mig eller någon romans? Var är störst chans att träffa någon?

• Minna76

Kan du se hur länge det tar innan jag träffar rätt i kärlek? En kärlek som blir bestående.

• Minna76

Jag har varit ute i dejtsvängen nu en kort tid men blir förvånad över hurudana män det finns. Det är ibland svårt att hålla hoppet uppe om att hitta en normal man som har de värdringar och mål jag önskar, en stabil livspartner. Har du någon känsla över hur länge jag får leva ensam? Jag har levt ensam i åtta år så det börjar kännas som att det är kört för min del.

• Minna76
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-05-03 14:27:15 följande:
    Känns som du kommer hitta nån inom ett år men inte på nåt uteställe utan under nån träning el aktivitet du börjar på
    Okej. :) Jag började just på ett nytt gym i stan.
  • Minna76

Hur känner mitt ex inför att vi avslutat vår relation? Saknar han mig? Vill han tillbaka till mig eller vill han gå vidare med en annan? Lyckas det eller ångrar han sig då och om det inte fungerar mellan dem?

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd