Inlägg från: Utflykt i verkligheten |Visa alla inlägg
  • Utflykt i verkligheten

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Tror du att barnet jag väntar är en flicka eller pojke?

• Utflykt i verkligheten
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 13:56:00 följande:
    En fråga bara fick in småfåglar typ nån tavla ?? Haha jag vet men säger det jag känner < 3
    Inte en tavla, men jag har ett par prydnadsfåglar som står i mitt fönster som jag älskar.
  • Utflykt i verkligheten
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-03-09 13:57:38 följande:
    Inte en tavla, men jag har ett par prydnadsfåglar som står i mitt fönster som jag älskar.
    Trots att jag annars inte är så särskilt förtjust i prydnadssaker bör tilläggas.
  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 14:03:49 följande:
    Ja och sen ser jag fotoalbum du verkar titta i

Och nån heminredningstidning ligger också på under nåt bord kan vara vitt bord... typ shabby chic
    Nja, det känner jag inte igen. Möjligvis att jag tittar mycket på bilderna i min telefon. Men varken heminredningestidningar eller shabby chic är något för mig.
  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 14:15:06 följande:
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-03-09 14:09:39 följande:

Nja, det känner jag inte igen. Möjligvis att jag tittar mycket på bilderna i min telefon. Men varken heminredningestidningar eller shabby chic är något för mig.

Får jag fråga om du har en vän el en förälder som har det så för känner det väldigt tydligt? ? :)
    Det vet jag faktiskt inte... Kan du beskriva lite mer så kanske jag känner igen vem det är vi pratar om?
  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 14:35:10 följande:
    Verkar ha nån fond vägg och nån vit korgstol och lite inka färger på kuddar...
    Hmm... Det kan vara mina föräldrar. Men hon bor så långt bort att jag tyvärr inte kan träffa henne särskilt ofta, så jag vet inte riktigt hur det ser ut just nu hemma hos dem. Något annat som kan bekräfta?
  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 14:52:57 följande:
    Glasögon på den som bor så...
    Tja, båda mina föräldrar har glasögon. Kan du känna in något särskilt med dom?
  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 15:02:21 följande:
    Lite att de går sin egen väg och känner bilar lite mek jobb och någon som är bra på att skruva i sär saker och sätta ihop

Ser trädgårds intresse
    Går sin egen väg kan man lugnt säga! Pappa gillar bilar, men att meka och skruva har väl inte riktigt varit hans grej... Trädgård har han dock alltid gillar att pyssla i.

Hur är det med hälsan för dom?
  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 15:13:14 följande:
    Ser honom typ även i gamla bilar lite raggarstil ;-D ja står där med vattenslangen :)

Känner av värk i rygg och nåt med foten hälsporre?
    Raggarbil och vattna rosor helt klart! Pappa har problem med ryggen. Det verkar vara honom du får in. Något annat med honom? 
  • Utflykt i verkligheten

Tänkte bara uppdatera dig gällande det du kände in åt mig.

Kopplade inte då riktigt vem du pratade om. Trodde att det stämde in på min pappa, men det kändes ändå inte helt klockrent.

Funderade på min svägerska, men det föll på glasögonen tyckte jag. Döm om min förvåning när min man ringde dagen efter och berättade att hans syster hade precis nyligen varit och provat glasögon!

Då stämde plötsligt allt du hade skrivit; Shabby chic-bordet med heminredningstidningar, småfåglarna som hon har uppsatta på altanen(trodde att det var mina fåglar, men tänkte att så små är de ju inte... ), hälsporren, meka bil(hon jobbar på en bilverkstad) osv...

Så nu så här i efterhand när jag har kopplat vem det var du pratade om så var det klockrent! Frågade för övrigt mannen om hans syster har hälsporre, vilket jag inte visste innan, och han undrade hur jag visste det.

Däremot så förlorade jag barnet som jag väntade tyvärr...

• Utflykt i verkligheten
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-02 07:22:12 följande:

Beklagar <3 <3

Kram :)

Tack!

Kan du se om det blir barn för oss? Och hur snart vi i så fall kan få till en ny graviditet?
  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-02 10:56:35 följande:

Tror ganska snart igen :) ca 2-3 försök

Åh det hoppas jag verkligen inte! Vi håller på med IVF. Då är 2-3 försök jättemycket...
  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-02 12:38:48 följande:

Kände snart så det kan ta sig fort jag önskar er all lycka

Då hoppas jag att du får rätt även här.

Tack för svar!
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd