• Ptrisan

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Jag har tappat bort min förlovningsring, dock så kommer jag antagligen få en ny på försäkring men kan du säga var eller hur jag tappat den? Kommer jag någongång få en son?

• Ptrisan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-07 21:39:33 följande:

Känns som papper runt den typ att du torkat av fingrarna men känner även ett sängbord och en säng eller liknade ... <3

Återkommer om barn sen :)

Men gud! Det var nog på pricken rätt med pappret runt om som jag trott hela tiden. Då måste jag fråga dig om ett halsband med en tunn tunn kedja i vitguld med ett hänge, kan du se något om var det kan finnas? Mitt favorit halsband. Vilken slarver jag är va? Ser fram emot nästa spännande svar på mina frågor
  • Ptrisan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-08 11:11:54 följande:

:) <3

Känns som halsbandet kan ha korvat ihop sig bland andra halsband i en låda längs in annars i nån burk du glömt bort :)

Fantastiska människa! Jag förstod direkt vad du menade och hittade mitt halsband! Hur ska jag kunna tacka dig du anonyma hjältinna?
  • Ptrisan
    Ptrisan skrev 2015-03-08 12:44:30 följande:

Fantastiska människa! Jag förstod direkt vad du menade och hittade mitt halsband! Hur ska jag kunna tacka dig du anonyma hjältinna?

Nu blir jag ju bara mer och mer nyfiken över frågan på om jag skulle komma till att få en son någongång
  • Ptrisan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-08 12:54:47 följande:

Ja jag tror pojke du är mer pojkmamma :) men känner en flicka med

Jag har en flicka och min sambo har en sen ett tidigare förhållande så vi hade nog tyckt det varit mysigt med en son också. Halsbandet låg i en ask som tillhör ett annat halsband (så det var kanske det andra halsbandet du kände, fast än att det inte la i asken) o en låda i ett gammalt brunt skåp! Bra jobbat och tusen tack för du tog dig tid ????
  • Ptrisan

Jag är väldigt nygravid, vilket kön tror du barnet har? Jag kan stå mellan två jobb inom en snar framtid, vilket av dom bör jag välja? Mitt första hands val eller det senaste tillkomna?

Väntar med spänning....

• Ptrisan

Jag är väldigt nygravid, vilket kön tror du barnet har? Jag kan stå mellan två jobb inom en snar framtid, vilket av dom bör jag välja? Mitt första hands val eller det senaste tillkomna?

Väntar med spänning....

• Ptrisan
    fredsduvan skrev 2015-07-28 09:10:16 följande:

Hej :)känner en pojke känner det andra tillkomna jobbet <3 du är en väldigt aktiv person får jag in tänk på att ta det lite lugnt ibland och inte ta på dig för mycket

TACK FÖR DITT SVAR!
  • Ptrisan
    fredsduvan skrev 2015-07-28 09:10:16 följande:

Hej :)känner en pojke känner det andra tillkomna jobbet <3 du är en väldigt aktiv person får jag in tänk på att ta det lite lugnt ibland och inte ta på dig för mycket

Hej igen.. nu har jag gått hela dagen och funderar på vad detta med att vara en aktiv person kan betyda. För närvarande är jag inte speciellt aktiv :) men lite bekymrad blir jag ändå när man får till sig att "ta det lungt" har det något med graviditeten att göra,inför framtiden ? Går det att fördjupa sig lite i vad du menar
  • Ptrisan
    fredsduvan skrev 2015-08-03 11:24:51 följande:

De som hjälper mig får fler och längre svar <3 kram till er

Jag donerade en liten slant igår men kommer att göra det som rutin efter varje svar jag får framöver nu för att visa min uppskattning. Det känns som det är mycket på gång just nu i vårt liv med våra barn, jobb, utbildning med mera. Ser du något speciellt? Har ganska nyligen flyttat till större lägenhet men min huslängtan är enorm, blir det en till flytt inom det närmsta? Ser mig själv i en trädgård nästa sommar. Ser du någon aktivitet i vår nuvarande bostad? Tycker mig själv känna av en del men jag är ganska rädd och feg när det kommer till andevärlden.
  • Ptrisan
    fredsduvan skrev 2015-08-03 14:17:03 följande:

Tusen tack <3 när det gäller lägenheten får jag inte in nåt obehagligt det känns som enn mamma och hennes barn bott där för länge sen iallafall på marken där lägenheten är nu kvinnan känns som en som kunde mycket om örter och vill bara att du ska ta hand om din kropp dricka örtte etc <3 När det gäller hus ser jag flytt inom 2 år ett vitt hus med trädgård lite gammaldags med fruktträd och hammock ;) det blir lite hektiskt nu med allt men det kommer lugna ner sig barnen börjar ju bli större också lite trots tillhör ;) kram

TACK för ditt svar. En liten donation ska vara påväg till dig i detta nu. Jag tycker du gör rätt som vill ha en liten slant för ditt "jobb"
  • Ptrisan

Hej igen fina du!

Du har haft rätt på allt som jag frågat dig om, allt ifrån leta upp försvunna smycken till om jag kommer till att få en son.

Är nu gravid (väldigt) med denna son och min sambo är tvärsäker på att han kommer denna veckan. Mest för skojs skull, har du någon känsla om när han kan tänkas komma? Kan tillägga att Jag har planer i helgen, som inte involverar barn ;-D

• Ptrisan

Hej igen fina du!

Du har haft rätt på allt som jag frågat dig om, allt ifrån leta upp försvunna smycken till om jag kommer till att få en son.

Är nu gravid (väldigt) med denna son och min sambo är tvärsäker på att han kommer denna veckan. Mest för skojs skull, har du någon känsla om när han kan tänkas komma? Kan tillägga att Jag har planer i helgen, som inte involverar barn ;-D

fredsduvan skrev 2016-04-11 15:02:03 följande:

14-15 får jag in :)

Ska bli spännande! Återkommer :)
  • Ptrisan

Min mamma har gjort av med sina lila/vinröda terminalglasögon. Kan du se var dom kan finnas? Ev ligger dom i tillhörande fodral

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd