jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Jag har tappat bort min förlovningsring, dock så kommer jag antagligen få en ny på försäkring men kan du säga var eller hur jag tappat den? Kommer jag någongång få en son?
Jag har tappat bort min förlovningsring, dock så kommer jag antagligen få en ny på försäkring men kan du säga var eller hur jag tappat den? Kommer jag någongång få en son?
Känns som papper runt den typ att du torkat av fingrarna men känner även ett sängbord och en säng eller liknade ... <3
Återkommer om barn sen :)
:) <3
Känns som halsbandet kan ha korvat ihop sig bland andra halsband i en låda längs in annars i nån burk du glömt bort :)
Fantastiska människa! Jag förstod direkt vad du menade och hittade mitt halsband! Hur ska jag kunna tacka dig du anonyma hjältinna?
Ja jag tror pojke du är mer pojkmamma :) men känner en flicka med
Jag är väldigt nygravid, vilket kön tror du barnet har? Jag kan stå mellan två jobb inom en snar framtid, vilket av dom bör jag välja? Mitt första hands val eller det senaste tillkomna?
Väntar med spänning....
Jag är väldigt nygravid, vilket kön tror du barnet har? Jag kan stå mellan två jobb inom en snar framtid, vilket av dom bör jag välja? Mitt första hands val eller det senaste tillkomna?
Väntar med spänning....
Hej :)känner en pojke känner det andra tillkomna jobbet <3 du är en väldigt aktiv person får jag in tänk på att ta det lite lugnt ibland och inte ta på dig för mycket
Hej :)känner en pojke känner det andra tillkomna jobbet <3 du är en väldigt aktiv person får jag in tänk på att ta det lite lugnt ibland och inte ta på dig för mycket
De som hjälper mig får fler och längre svar <3 kram till er
Tusen tack <3 när det gäller lägenheten får jag inte in nåt obehagligt det känns som enn mamma och hennes barn bott där för länge sen iallafall på marken där lägenheten är nu kvinnan känns som en som kunde mycket om örter och vill bara att du ska ta hand om din kropp dricka örtte etc <3 När det gäller hus ser jag flytt inom 2 år ett vitt hus med trädgård lite gammaldags med fruktträd och hammock ;) det blir lite hektiskt nu med allt men det kommer lugna ner sig barnen börjar ju bli större också lite trots tillhör ;) kram
Hej igen fina du!
Du har haft rätt på allt som jag frågat dig om, allt ifrån leta upp försvunna smycken till om jag kommer till att få en son.
Är nu gravid (väldigt) med denna son och min sambo är tvärsäker på att han kommer denna veckan. Mest för skojs skull, har du någon känsla om när han kan tänkas komma? Kan tillägga att Jag har planer i helgen, som inte involverar barn ;-D
Hej igen fina du!
Du har haft rätt på allt som jag frågat dig om, allt ifrån leta upp försvunna smycken till om jag kommer till att få en son.
Är nu gravid (väldigt) med denna son och min sambo är tvärsäker på att han kommer denna veckan. Mest för skojs skull, har du någon känsla om när han kan tänkas komma? Kan tillägga att Jag har planer i helgen, som inte involverar barn ;-D
14-15 får jag in :)
Min mamma har gjort av med sina lila/vinröda terminalglasögon. Kan du se var dom kan finnas? Ev ligger dom i tillhörande fodral