Inlägg från: Anonym (????) |Visa alla inlägg
  • Anonym (????)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Vem är jag? Hur se min framtid ut? Hur är jag som person, panter och vän? Vad tycker folk om mig på jobbet? Vad har chefen för planer för mig? Hur blir det med min mamma? 
    Kram och tack på förhand!

• Anonym (????)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 18:09:35 följande:
    Känner in linnea?? Känner du nån el har du L i ditt namn? Chefen tycker du är framåt och tar bra intiativ du är en nogrann person skriver snyggt passar tider gillar inte när andra kommer försent din mamma vet jag inte nåt om tyvärr
    Heter Linnéa i andranamn och jobbar med en Linnéa. Hur så? Vad kan du berätta mera?{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (????)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 18:41:33 följande:
    Bara kände det namnet du verkar ha en vän som är gravid
    Ok. Ja jag har en nära vän som är gravid nu. Hon ska ha nu i april.  Har även två andra personer i min närhet som också är gravida. Den ena ska också ha nu i april och den andra är i vecka elva.
  • Anonym (????)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 19:01:40 följande:
    En av dem har haft otur tidigare med graviditeten
    Ok. Inget jag vet dock. En sista fråga sedan ska jag lämna dig ifred; Vad väntar mig i min framtid?Glad
  • Anonym (????)

Är min sambo lycklig? Är jag vad han vill ha? Och en kuggfråga, vad vill han ha och har villat ha i många år?

• Anonym (????)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-22 14:32:35 följande:
    Ja han är lycklig du gör ju allt för honom en bortskämd buspojke ;) gissar nåt motorfordon el hus gissar....
    Haha! " buspojke" Så klockrent! Ja han vill ha båda som du nämnde, dels ett eget hus och en chéva 57-a, röd med vitt skintak..... men det finns en ska till.
  • Anonym (????)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-22 14:43:13 följande:
    Barn?
    Ja det stämmer. Men då måste jag fråga, kände du eller gissade du? <3
  • Anonym (????)

Och så måste jag fråga... på ett ungefär.... När tro du att jag kan uppfylla hans önskan? Om jag kan....

Jag är mycket tacksam för alla svar som du givit mig och att du har tagit dig tiden! <3

• Anonym (????)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-22 22:41:01 följande:
    På ett folktace i en folka nej skojade ;) tror inom 1 1/2 år
    Jag förstår skämtet och om någon konstig anledning så passa det in... Vilket du säker vet....
    Tack för svar. Det lugnar även att jag vet att du "bara testar". Tro på vad du säger av någon anledning....Tack! <3
  • Anonym (????)

Och... Kommer han bli en bra pappa?
    Jag tro det men man kan ju aldrig vara säker.
    Han har sina sidor, precis som jag. Men han är så himla barnkär! Till skillnad från mig. (skäms) Han är den som kryper på golvet med ungar och leker och ha sig och har minst lika roligt som dom. <3 Det är härligt att se.

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd