Inlägg från: Anonym (Vilket) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vilket)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Kommer jag börja träna och vad i så fall?

Ser du ngt om hur mitt liv ser ut om ett år? Eller huvudtaget längre fram i tiden.

Ser du något mer om mig?

• Anonym (Vilket)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 12:26:01 följande:

Har du s el v i ditt namn? Känns som du funderar el har tränat nån kampsport? ? El om din vän gör det

Ser körkort kanske köra i jobbet el resor

Nej inget v eller s. Jag tänkte dock mkt på att fråga om en person som har ett namn med v i medan jag skrev mitt inlägg, men frågade aldrig.

Nä har aldrig tränat kampsport men min sambo har gjort det mycket innan. Jag vill träna men vet inte vad jag ska välja, vad som passar mig. Har en del värk i kroppen som jag vill minska och vill bli piggare. Har funderat mest på gym, simning eller yoga. Har även funderat på kampsport faktiskt det verkar häftigt att kunna, men det är nog lite för hårdhänt för min smak.

Har inget körkort ännu men vill ta, mest just för att kunna resa! Men när vi har pengar kommer vi först och främst lägga det så min sambo kan ta körkort, eftersom det behövs i vissa jobb.

Så dina svar gick att relatera till mitt liv en hel del ändå, slumpmässigt eller ej så är det intressant :)
  • Anonym (Vilket)

Kom på att jag funderade mycket på att ställa en fråga om min katt som har ett s i sitt namn, lite för att se hur du skulle svara, om du inte visste att det var en katt ;) men hans namn är för kattigt så jag slopade frågan ;) det var bara den katten och personen med v jag funderade över så det är intressant ändå att bokstäverna går att knyta till dem

• Anonym (Vilket)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 12:50:38 följande:

Tack :) tror simning blir bra vad ville du fråga om nån på v

Ja simning är det jag varit mest inne på men inte kommit till skott ännu :) tack du ger mig lite extra push nu när jag "vet" att det är rätt grej ;)

Det jag undrade över är hur vår relation kommer att se ut framåt, om vi kommer att stå varandra så nära som vi gjorde innan? Eller om det är såhär hon är som person nu för tiden bara, och att hon upplevs som opersonlig. Sedan handlar det inte om mig, men jag undrar över hur v trivs just nu med livet och sitt förhållande?
  • Anonym (Vilket)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 13:11:26 följande:

Tror hon är stressad och inne i en ngativ spiral och man måste inte uppdatera på fb för att visa att man är nåt ta en paua från henne låt hon komma

Även om jag inte kan relatera ditt svar på ngt vis till min vän eller anledningen till mina funderingar så ser jag ändå klarare på situationen och vår nära vänskap efter att du svarat.
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd