Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Hej. Min mamma och morfar har genom medier förmedlat massor och medlat täcken till oss som finns kvar. Inbillar jag mig eller kan det vara sant? Har dom det bra? Flera medier säger att morfar sjunger :) bl.a. Första maj välkommen .... Kan du se nåt tror du? Vill att dom ska ha det bra..... Kram

• Anonym (Anna)

Förlåt, inte medier. Medium. Inte täcken utan tecken. Mobilen är knasig.

• Anonym (Anna)

Åhhhh tecknen är många. Det skulle ta jättelång tid att berätta alla. Skulle vilja men det är så mycket. Men just det här med att flera säger att morfar sjunger... Mina syskon har varit hos medium o det kommer alltid fram liknande om honom. Det kan inte vara en slump.

• Anonym (Anna)

Han var helt underbar. Kan inte fatta att han inte finns mer. O min älskade mamma. Men man får vara glad att man fick behålla sin morfar till man var 45 år ..

• Anonym (Anna)

O jag då..... Vad blir det av mig.....känns som om jag står still i livet......

• Anonym (Anna)

Du har rätt i att jag är trött och nere.. Skulle behöva lite vägledning.. Kurs sa du. Vad för kurs? Kan du se nåt? Tacksam för svar :)

• Anonym (Anna)

Tack för dina svar. Om du visste hur rätt du har....

• Anonym (Anna)

Jag antar att jag blivit sån här eftersom min morfar dog, och mamma dog och min hund dog..... Svårt att ta mig upp igen. Ser du om jag har nån framtid. Kommer jag ur depressionen. Ska ta råden jag fick av dig innan på allvar. Lovar

• Anonym (Anna)

Du Hopplöst, det låter som om du och jag har det ganska lika. Smärta och hopplöshet. Är du oxå sjukskriven?

• Anonym (Anna)

Vi har redan en ny och jag tränar så mycket jag orkar med den. Går mer promenader. Traskar i skogen o spårar men det vill sig inte iaf för mig. Håglös, trött, isolerad, smärta. Jag försöker verkligen men det verkar komma inifrån på nåt vis. Jag liksom styr inte över det..

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd