Inlägg från: Anonym (Hmmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmmm)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Jag tänkte skola om mig och undrar vilka yrken som skulle passa mig?

Jag har även sökt till tandsköterska , kommer jag komma in på utbildningen som börjar i sommar?

Sen är jag extremt trött och varit det under flera år, undrar vad det beror på.

• Anonym (Hmmm)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-20 15:07:16 följande:

Ja jag gissar att du kommer in och det känns rätt

Tror du har B och D vitaminbrist kolla även upp sköldkörteln du borde ta upp din sport el hobby igen ;)

Tack :) Haha vilken hobby menar du :)?
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-20 16:45:39 följande:

Tror ni jag är medial? jag testar ju bara

Alla är som sagt inte mediala en del har "det" sedan barnsben. En del stänger den dörren och andra inte. Jag vet inte hur du får svaren till dig om det är via "bilder" eller bara en väldigt väldigt stark känsla.

Det vet ju bara du svaret på..

Övning ger såklart färdighet men var noga med vem du släpper in.

Jag tycker du ska läsa på en hel del kring ämnet innan du "testar/tränar" på folk, men det är min erfarenhet.

Visst det är kul när man får rätt ect men om du är medial som du ev anar, så är du som en glödlampa som "andligt/paranomalt" drar sig till , om du inte har lärt dig stänga av dvs.

Jag lekte/testade en hel del, precis som du när jag var yngre. Dock upplevde bla jag & mina vänner otrevliga saker. Så jag har valt & stänga den dörren helt trots att jag även läste någon helgkurs.

Vill bara ge dig ett tips.
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 09:36:22 följande:

Håller med jag kommer nog bara svara på dessa sen kommer jag sluta vet inte om det är ok med detta känner mig vilsen vad jag ska göra av med mina känningar? Kanske bara ska ignorera dem? Snälla tipsa mig gärna

Kram

Jag kan ju inte säga vad du ska göra, är du intresserad, facinerad av detta ämne så öppnar du upp dig omedvetet. Det är min erfarenhet.

Även om du tränar på folk så blir du ju såklart bättre, inge fel med det men dock så kan du ju få oinbjudna gäster i ditt hem som kan vara vänliga / vilsna. Sånt kan vara väldigt svårt & styra över när man inte har rätt kunskap när man inte vill ha dom där dvs det finns ju annars många kurser om just sånt här. Sen ska du väl fråga dig själv vad du vill med detta? Är det ett framtidsyrke eller bara för skojs skull? Det svaret har ju bara du.
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd