Inlägg från: BeanBag |Visa alla inlägg
  • BeanBag

Dagisfröken som e elak mot förälder

Annos skrev 2015-02-16 19:28:48 följande:

Jag har pratat med förskolechefen men hon tror inte på detta utan säger att hon kommer ta personalens parti då det handlar om ord mot ord .. 

Då får du väl vända dig till förskolechefens chef.
  • BeanBag
    Annos skrev 2015-02-16 19:46:07 följande:

kan inte byta förskola, delad vårdnad o den andre vägrar så bara o "gilla läget" att de e denna förskolan som gäller .. de e ju "bara" 3 år kvar .. suck! ja angående hennes beteende jäntemot barn går men hennes attityd jäntemot mig är inte "olaglig" tydligen, ja har försökt att undvika henne och att få henne o skriva en lapp om hon vill mig nåt, så kan ja läsa de i lugn o ro hemma men inte då, hon är på mig som en hök! .. o ja fattar inte vad jag gjort, förra året anmälde hon mig till soc för hon ansåg att ja va en dålig förälder, en 4 månader utredning som resluterade i: inga konstigheter men utredningen finns i register i 5 år.. vi som skulle ansöka om o få stå på listan som fosterföräldrar.. nu får vi vänta minst 4 år för o bli godkända..  förvånar mig inte om hon ska anmäla mig igen! o vad händer då? ja tror jag blir galen :/ 

Gjorde hon en egen anmälan? Som personal på en förskola så ska vi lämna alla misstankar om barn som far illa till vår chef som därefter gör en orosanmälan till soc. Det är inget som en person själv gör.
Svar på tråden Dagisfröken som e elak mot förälder