• Aniiee

Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?

Anonym (..) skrev 2015-02-15 00:59:02 följande:
    Går du ut med hundarna bara 1 gång? Eller är de ute resten av tiden? Detaljer you know ;)
    De är ute i trädgården, och så går min bror och min flickvän ut med de också.

Absolut, fråga om detaljer om ni undrar något.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Ewald01 skrev 2015-02-15 20:56:47 följande:

Aniiee redovisar sitt liv.

Nu blir jag nyfiken ..... ska läsa lite om hur Aniiee Lever sitt liv

Läs på du. Det är väldigt ointressant.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    lövet2 skrev 2015-02-15 17:09:47 följande:
    *skrattar lite*

Din dag är väldigt lik min dotters. Du sover mycket mindre bara och så ser ni nog inte samma sorts filmer/serier!
    Eftersom jag är allätare när det gäller serier och film så är det mycket möjligt att vi ser samma saker. Fast kanske inte samtidigt.

Serierna jag ser i Februari är förresten:
    Batman TAS
    Ao no exorcist
    Californication
    Castle
    Dead man wonderland
    Death Note
    Dexter
    Downton Abbey
    Family Guy
    Freaks and geeks
    Hannibal

Så, nu vet ni vad jag ser för serier också (sen ser jag även Bones och Sherlock, när jag vill ha något på som jag inte behöver engagera mig i)
  • Aniiee
    Anonym (Ööö) skrev 2015-02-15 21:36:41 följande:

Vad jobbar du med?

Jag är sjukskriven för cancer
  • Aniiee
    Anonym (fråga) skrev 2015-02-15 22:10:18 följande:

Bor du hemma fortfarande?

Nej, det skulle vara svårt, då mina föräldrar är döda sen 10 år.
  • Aniiee
    Anonym (V) skrev 2015-02-15 22:24:48 följande:
    Äter du chips och choklad för att "Sherlock" gifte sig igår?

J/K
    Nä, jag skiter fullständigt om han gifter sig, så det gjorde jag inte.
  • Aniiee

Happ, så...

Inte mycket att rapportera idag, eftersom jag sov mellan typ 3:00 och 18:00 och sedan inte riktigt orkat logga och ha mig, men sen jag gick upp har jag varit ute med hundarna (promenad 1), spelat Game of Thrones episode 2 (inte kul, då saves från ep 1 inte kom med av någon anledning), ätit lite (två bitar pizza) och lyssnat under hela tiden till dp på youtube. 

Jag ska spela några händer hearthstone innan jag går och lägger mig igen. Loggar ordentligt imorgon igen.

• Aniiee
    lövet2 skrev 2015-02-15 22:44:41 följande:
    Du verkar följa alfabetet, så jag undrar lite om du inte ser Grimm? Eller har du redan sett den? Dottern följer den slaviskt just nu (plus runt 10 serier till förstås).
    Helt rätt, jag har en lista på 250+ serier jag ska se (i en aandroid-app), uppställda i bokstavsordning. Jag slår på random 1-15 och räknar fram 8-12 serier varje månad. Jag hinner sällan se alla serier jag får upp en månad, men jag tycker om att ha lite att alternera mellan. Grimm har jag inte fått med än, men det är en av serierna jag riktigt ser fram emot att se när den kommer upp.
  • Aniiee
    Anonym (Ööö) skrev 2015-02-15 23:05:35 följande:

[quote=74863140][quote-nick]Aniiee skrev 2015-02-15 22:43:07 följande:[/quote-nick]

Jag är sjukskriven för cancer

[/

Oj, det har jag inte förstått!

Hoppas att du besegrar skiten!

Har jag blandat ihop dig med någon annan, eller har du jobbatsom kock och bott/bor utomlands? Med en massa bonusbarn?

Hoppas jag med.

Nej, du har nog inte blandat ihop, jag har jobbat som kock, och jag har bott utomlands nästan mer än jag bott i sverige. Dock så kanske du har missförstått barnen, då de är mina syskonbarn (brorsans), inte mina bonusbarn. Jag bor nu hos min bror och hans familj, då han vägrade låta mig bo ensam när jag är sjuk, så det blir naturligt för mig att engagera mig i ungarna =)
  • Aniiee
    Akua skrev 2015-02-15 23:13:12 följande:

Hur gammal är du? Jag tänker mig att du är i 40-års åldern men det kan ju vara helt fel.. Är du en kvinna förresten, haha? Jag har tänkte mig att du är det men jag har ju aldrig letat efter "bevis" haha.

Ska jag vara smickrad för att jag verkar mogen och klok eller ska jag vara förolämpat för att jag verkar gammal? Solig Jag fyller faktiskt 30 i år, så..... men visst, jag känner mig ofta som 80. och ibland som 15 Tungan ute

Det står "kvinna" i passet, men det stämmer bara ibland. {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?