BIM Mars 2015
Grattis!! Hoppas pyret bäddar in sig ordentligt å stannar kvar :)
Ja det tog sig ????
Grattis!! Hoppas pyret bäddar in sig ordentligt å stannar kvar :)
Ja det tog sig ????
Grattis igen! Mina barn fyller år med 6 dagars mellanrum å killens dotter fyller år där emellan haha snacka om att få till det o.O
tack för alla grattis :) Hoppas det går vägen för alla här, jag blev kortvarig i denna tråden ;P flyttar över till BF November 2015 :) går allt vägen nu så blir det 2 täta födelsedagar för våran del. Lille Molly föddes den 29 oktober 2014 :D BF med denne är 9 November-15 haha :D
Ush nu mår jag illa å har ont i huvet å värker vid den högra äggstocken. nä, fy för denna ovissheten. Fortfarande ingen mens iaf. Man vet ju inte vad det beror på..mens på g? Ett gryn som tagit sig? Eller maginfluensa på g? Ush..nu vill jag verkligen bara ringa mannen å be han köra in om apoteket för å köpa ett test.
Haha där flög min karaktär! Gubben åkte in om å köpte tester efter jobb..kunde inte låta bli å testa en å jag vet att det inte är ultimat att testa såhär på kvällen men jag hade inte kissat på 3h så jag testa en. Jag dämpa ljuset lite på bilden men är det fler än jag som ser mer än ett streck? Min käre andre hälft sa att han inte såg de först å sen sa han att de måste väl va lika starka strecken å jag sa nej! Men de kommer ändå bli fler test de kommande dagarna å hoppas på starkare resultat. Tänka sig att de tog på första försöket om de nu e så att jag är gravid! Hihi pirrit i hela kroppen jag har inte smält det än.
Kan nån se bilden förrästen? Jag kunde cisst inte se den...provar att lägga till den igen..
Då va de inte bara jag =P ja det ska göras fler tester, kanske om några dagar.
De dummaste jag hört! Han ska lägga sina personliga åsikter å sidan å i sitt yrke göra allt för att hjälpa, så länge de inte är nån fara eller utgör nån fara iaf. Jag hade nog kollat upp om man kunde då tag på hans chef eller nåt å fråga om han verkligen säga så.
Träffade världen dummaste läkare idag som frågade om jag tävlade om att få barn tätt eller skulle ha 3 barn innan 30. Han ville inte erbjuda mig hjälp även om jag betalade så vi får försöka själva och hoppas det tar sig annars blir det väl inga fler barn:(
Hade en stor äggblåsa han trodde skulle släppa snart men äl testerna visar inget och det borde det ju göra 24-48 timmar innan. Kommer testa både morgon och kväll nu ifall jag missar den.
Testa mig i morse igen å inte starkare streck än igår men det fanns ett svagt streck iaf. Nu får jag nog låta det gå nån vecka eller två innan jag testar igen.
E de inte rätt många här som plussat denna vändan?
Du kan testa redan på första dan. Å man måste inte testa på morgonurin (även det är att föredra) gå inte på toa på 2-3h så blir det koncentrerat å sen kan du testa. Är strecket svagt eller om mensen inte kommer så gör ett nytt test några dagar senare då hcg halten ökat ännu mer om man är gravid.
lycka till!!
Idag är det Bim för mig, men än så länge har den inte kommit. Håll tummarna! När kan man typ som tidigast testa ? För min mens brukar va punktlig men ibland kan den komma på dag 23 och idag är dag 21 som den brukar komma på.
Ush va tråkigt! Det finns inte nån stad i närheten? Jag ringde mitt närmsta lassaretts gyn å fick tid å hon va jättebra. Tänkte nånstans måste de ju finnas ett sjukhus där du ska föda tex. Ibland har mvc gynekologer oxå.
Det var hans egen privatklinik och den enda som finns i min stad:(
Tog äl test igår kväll och idag och syns knappt ett svagt streck. Han sa jag hade en stor blåsa och skulle nog ha äl idag. Varför får jag inga utslag då?:(
Vi kör ju på men känns skittråkigt om jag inte har äl och vet inte när bim är heller:(