• Fian88

BIM Mars 2015

Räknade ut nu att tar det sig inte denna gången men nästa så har jag bf 28 december. Funderar skarpt på att hoppa över nästa försök i så fall! Hade det handlat om 1-15 december så ok men vill nog inte riskera att få på julafton..

• Fian88
    malink80 skrev 2015-03-10 10:04:03 följande:
    bf 28e är väl jättebra =)    risken är ju större att du går över 1vecka så då blir det ett januaribarn ;)
    Jo men med sonen gick jag bara över 3 dagar så tror inte det! Ska prata med sambon. Men förhoppningsvis blir det ju bf 4/12
  • Fian88
    minaday skrev 2015-03-11 07:46:04 följande:

Vad tror ni? Man skulle läsa av testet inom 30 min men skulle redan efter 5 kunna se resultatet, dock kom inte andra strecket upp innan 20 min, så inom tiden men ändå lite sent eller?

php9Vp96V24576.jpg

Jag ser absolut! Men hade jag varit du hade jag tagit ett nytt cb i morgon bitti
  • Fian88
    KaffeTös skrev 2015-03-11 13:46:22 följande:
    Problemet är att jag har svårt att räkna ut vilken dag det varit starkast då de tre senaste dagarna har varit precis lika starka! Lite svagare den 8/3 kan jag se, men de tre senaste har varit lika starka. Nu har de torkat lite dock så det ser ut att vara en liten skillnad men "färska" har de varit precis lika starka..Hoppas verkligen på ett svagare imorgon så jag vet att ägget släppt! Har läst att ibland släpper inte ägget och då kan det bli såhär.. det hoppas jag verkligen att jag slipper :( 

Vi ligger i för fullt (haha) så jag tror ju inte vi missar det så sätt, men som sagt, att ägget inte släpper är min oro.. 

Det nedersta ser helt klart starkast ut! Hoppas det är svagare imorgon
  • Fian88
    KaffeTös skrev 2015-03-11 14:06:00 följande:

Här är alla bilderna tagna relativt färska. Kanske lättare att jämföra styrkan innan de torkat. Kan dock inte direkt se någon större skillnad mellan dessa tre. 

Ja här ser dom lika starka ut! Säger som föregående, räkna från det senaste testet. Som jag har förstått det så blir ju testen svagare först när ägget släppt, så är det svagare imorgon så räkna det idag som det positiva.
  • Fian88
    Marty88 skrev 2015-03-11 16:37:27 följande:

Nä, men hörni... Är det ett plus jag ser? Eller alltså.. Jag ser ju ett plus, men jag kan liksom inte fatta det!? Inget aktivt försök från vår sida, utan mentaliteten "händer det så händer det", har fått råda... Men shit! Jag är typ i chock, magsmärtorna jag haft verkar visst vara ett symptom ändå... ;) Och oturligt nog jobbar sambon till sent ikväll, hur ska jag låta bli att kunna berätta över sms? Hur ska jag berätta när han kommer hem? Hur ska jag kunna vara tyst när jag träffar mamma ikväll?! Hjälp mig! Jag är i chock, haha! :D phpmbCoqy36266.jpg

Grattis!
  • Fian88
    TheKakan skrev 2015-03-11 17:00:43 följande:

Bekräftat! <3 phpooiQYd12155.jpg

Grattis!
  • Fian88
    Charlie40 skrev 2015-03-11 21:05:44 följande:

Fick det svaga på em och köpte ett cb och titta :) bf 20 nov phpcgLkGH81911.jpg

Grattis
  • Fian88
    canada skrev 2015-03-12 11:29:28 följande:

Alltså igår var BIM o det kom lite blod. Trodde det va kört men idag försvann mensen och jag köpte ett test, förbannade mig själv för att vara så hoppfull fortfarande, hem o testade trots att det inte är morgon urin. Och minsann ett stort fett plus efter 14 månader. Så ge inte upp alla ni där ute man får faktiskt hoppas, eller hur :)) phpomLi5Z88099.jpg

Grattis
  • Fian88
    Otti skrev 2015-03-12 12:28:24 följande:

Ja.. Ska ringa ner till min bm på vc imorn och prata lite.. Förra månaden tänkte jag att kroppen säkert fortfarande var i obalans efter p-pillrena.. Men nu är det ju 2 månader sen jag slutade med dom så borde ju inte vara det..

Ja testade med äl stickor och får efter förra grav tydligen kraftiga äl smärtor så ingen tvekan att den var då..

Kroppen kan vara i obalans länge efter P-pillerstopp. Men prata med barnmorskan och hoppas att mensen uteblir helt nästa månad
Svar på tråden BIM Mars 2015