• Elyssa81

BIM Mars 2015

lanylena skrev 2015-02-26 08:12:58 följande:

Stakt utslag på ÄL-stickan imorse! Glad 
    Myste 20/2 (kväll), 23/2 (kväll) och imorse. Haha, jag skulle till jobbet, men väckte maken och sa att vi får köra nu. :-P (skulle ha kört igår kväll egentligen, men jag hade så ont i magen)
    Han klagade inte. smile5.gif

Tycker ni vi ska köra imorgon kväll också? Ikväll tror jag inte att han är på igen. smile5.gif

Har rätt ont i magen idag också, men jag har ju aldrig haft ont vid ÄL tidigare. Kan det vara det som jag känner ändå?

BIM blir ca 10/3. smile1.gif

Som för oss då. ÄL var nog i går (25:e). Hade positivt utslag på testet i måndags.

Fick till den 21,22,23 och 25. Så spermier fanns det. Nu ska bara allt annat klaffa också. Spännande väntan till BIM :).
  • Elyssa81
    lanylena skrev 2015-02-27 07:43:50 följande:

Hm. hade starkt utslag på ÄL-stickan idag också? (även igår) När sjutton har man ÄL då? Vi myste igår morse när jag testade positivt. Tänkte att vi väl får köra ikväll igen då. :-P

Jag hade positivt i två dagar innan det blev ett betydligt svagare streck. Det ger ju pos när lh-värdet är uppe i en viss nivå. Det kan ju vara högt i någon/några dagar.
  • Elyssa81
    halo83 skrev 2015-02-27 14:21:56 följande:

phpOY31Iz78280.jpg

Hjälp mig förstå..Har tagit äl test sen den 18:e och räknar med bim den 10:e

...men visst borella äl redan varit? Ser 3 potentiella äl utslag 22,25 och idag? Men idag borde det vara för sent? Hade äl känningar den 25:e men även molvärk idag...

Har du tagit på morgon eller kväll?

Jag tog EM och när det var positivt var det ingen tvekan. Det var helt klart starkare än kontrollstrecket. Men det är kanske olika från kvinna till kvinna.
  • Elyssa81

Är det någon som sitter vid en dator som kan uppdatera BIM listan? :) Mars i morgon - spännande!

• Elyssa81

Hur tidigt efter ÄL kan man ha känningar? En vecka till BIM och jag känner att det stramar långt ner i magen - molvärker. Är det bara ett tecken på inkommande mens eller kan det vara ett plus på g.

När kan man tidigast testa?

• Elyssa81
    Fian88 skrev 2015-03-02 15:47:15 följande:
    Som föregående skrev så är det väldigt individuellt! Sen tror jag att när man väl börjar försöka så känner man efter mer än vanligt, att man känner den där molvärken som man kanske inte lagt märke till innan osv. Och kroppen/hjärnan kan spela en många spratt när man längtar och hoppas mycket. Har själv haft olika "symptom" nästan varje månad men inte varit gravid. Men jag hoppas att det är riktiga symptom för dig! smile1.gif
    Så är det förstås. Jag påverkad mkt av hormoner, jämt. Har jättemycket problem med pms och har ofta jätteont i samband med mens.

Man vill ju testa, men samtidigt inser jag att chansen att testa + på BIM -6 eller-7 inte är särskilt stor.
  • Elyssa81
    majaG skrev 2015-03-03 16:48:55 följande:
    Grattis :) Jag plussade väääldigt svagt imorses, men både jag och mannen såg ett plus. Får testa igen om någon dag eller två, om jag kan hålla mig :)
    Grattis :). Härligt!!
  • Elyssa81
    tuggummigirl skrev 2015-03-03 19:52:31 följande:

Kan nån se bilden förrästen? Jag kunde cisst inte se den...provar att lägga till den igen..

phpm3diPM67106.jpg

Jag tycker mig också se två streck. Testa imorgon bitti kanske?
  • Elyssa81
    sweetcandy skrev 2015-03-05 13:05:09 följande:
    Hoppas :) tog ett i morse också! Drömde att jag plussa, fast då var det tre streck Hahaha!

php66FHpQ13393.jpg
    Visst syns det ngt svagt där?
  • Elyssa81

Och jag testade minus idag på BIM -5. Det känns helt kört för min del denna gången. Tyckte jag hade ovana symtom först som ömmande bröst, men nu har jag världens pms. :(

• Elyssa81

Känner mig känslig och ledsen. Tycker det känns jättejobbigt att hålla på och försöka. Har letat symtom hela vägen från ÄL och det är bara jobbigt. Måste försöka hitta ett sätt som gör att jag står ut om det skulle ta typ 6-12 månader innan det tar sig.

• Elyssa81

Jag verkar vara den enda här som inte är gravid.

Kul med många +++ i tråden, särskilt för er som försökt länge.

Neg på BIM -4 och det känns verkligen som att mensen är på G. Ska ladda för en ny runda med BIM i april.

• Elyssa81
    HCS skrev 2015-03-08 09:21:04 följande:

Hej tjejer! 

Har en fråga ang. äl test. Jag beräknas ha äl på måndag och har börjat få stegring på äl testerna(första gången jag använder äl-test)

Hur är bäst att testa idag söndag. Jag har tidigare tagit testen mellan 14-16. Tänkte ta två stycken idag. 10.30 och senare i kväll typ 17 kanske, eller ska jag vänta till 14 och sen ett vid 19.

NÅGON SOM VET VAD SOM ÄR BÄST??

Ta samma tid på dygnet blev jag rekommenderad. Jag fick fullt utslag två dagar i rad.

Lycka till!!
  • Elyssa81

Kan inte tro att det verkligen kan vara sant. Ska iväg och köpa digitalt. Känns precis som att mensen ska komma.

• Elyssa81
    Elyssa81 skrev 2015-03-08 13:38:47 följande:

Fick detta resultat med eftermiddags-kiss. phpQfENxm91786.jpg

Tror ni jag kan testa pos i EM/kväll eller imorgon bitti med digitalt test och det ger utslag?
  • Elyssa81

Jag hade ganska tydliga streck hela tiden. Sen inför ÄL var de lika starka som kontrollstrecket.

Svar på tråden BIM Mars 2015