BIM Mars 2015
Bim-4, svagt, men nog är det där
(sen är det himla svårt att fota testet
)
Bim-4, svagt, men nog är det där
(sen är det himla svårt att fota testet
)
Hoppar in här! Har troligtvis äl idag eller imorgon. Fick utslag igår på CB. Sååå nu är det bara att vänta till BIM den 9:e. Har kort leutalfas, råkade på äl igår då jag tog ett test på måfå, det sista jag hade hemma och det blev positivt!
Jag är ju surrogatmamma så vi inseminerade igår och idag. Nu är det bara att vänta! :)
Fick positivt på äl-testet igår och idag är det svagare igen. Min "mensvärk" är också borta idag så ägget har nog släppt idag. Fick till det igår och i torsdags o nu väntar vi bara på att lägga dottern så går vi på det en sista gång för denna äl. Sen är det bara att börja räkna ner till den 13/3 då min bim blir (12 dagars lutealfas).
Här känns de kört då jag andra månaden i rad jag blir magsjuk vid äl ...... Fy fan va trist han iaf mysa måndag, onsdag, äl torsdag ... Så kanske ?!
Grattis till alla som plussat, roligt att redan se så många lyckade graviditeter.
Själv är jag på äl+2, långt kvar tills man får nåt besked hur det gått denna ggn.
Hoppar in här. Har två täta missfall bakom mig och hoppas på en tredje gång gillt nu. Har haft en mens efter senaste missfallet och känner att jag är fit for fight igen.
I okt kom jag till 5+6 och nu i januari blev det mf i 7+3. Kommer nog inte kunna slappna av den dagen jag blir gravid igen men har blivit lovad vul i v 6-8 då iaf,
Har äl nu i dagarna så bim blir runt 21/3 någon får gärna skriva in mig på listan.
Lycka till alla!!
Åh grattis till alla pluss. Verkar som det blir babyboom i november. Hittills är det väl ingen som fått sin mens i den här tråden....
Helt sjukt vad många plus det blivit. Så kul! Hoppas man själv får tillhöra en av dom lyckliga. Är på äl+6 och har haft molande ett par dagar. Kanske är nåt jag inbillar mig bara men man kan ju alltid hoppas. Har tidigare fått streck på äl+9, så kanske börjar testa på måndag ;)
Jag tror att det kanske tagit sej den här månaden. Tog ett test imorse (äl+9), o jag ser nåt jättesvagt. Hoppas hoppas det verkligen är nåt o inte bara inbillning. Har tagit många tester senaste 1.5 året (3 graviditet som slutat i ma/MF) o alla ggr jag kunnat ana nåt tidigt har det varit på riktigt. Så jag hoppas verkligen det är så nu med.
Jag tror minsann det tatt sig :) äl+10 så tidigt men tog igår också o det är starkare idag.
Kan nån förklara vilken dag jag är på idag. Hade ägglossning förra fredagen. Räknas Ädagen som Äl+0 eller +1. Är idag Äl +5 eller 6? Samma med Bim är det Bim-8 idag?
Sen står det i appen att Bim är dag 1 i nästa cykel inte dag 35 som jag trott?!?
Fick det svaga på em och köpte ett cb och titta :) bf 20 nov
Bim-4 idag och testade blankt känns kört eftersom jag vet att jag plussar tidigt. Bara att vänta in mensen och sikta in sig på 4:e försöket med BIM i april...