• Hannah81

BIM Mars 2015

Hej!

Jag är 33 och vi försöker skaffa nummer tre nu. Det är andra försöket. Jag har bim omkring 18.

Märkliga, tjocka flytningar, motvärk i nedre delen av magen, lite större bröst. Någon som känner igen sig?

Jag blir galen av att vänta på plus!

• Hannah81

Testade negativt. Det är bim-3. Är det vanligt att man får negativt först och positivt senare? Behöver lite pepp tror jag. Det verkar som att så många testar positivt så otroligt tidigt.

• Hannah81
    Miaomiao skrev 2015-03-15 11:40:09 följande:

Testade idag på BIM-3 OCH JAG ÄR GRAVID! Lyckan är total! Hoppas nu ar det går vägen den här gången!

Grattis!
  • Hannah81

Jag ska nog testa imorn. Bim -1 . Men jag är så nojjig nu. Ena stunden känner jag massor, molande, ilande, större bröst osv. Andra stunden ingenting! Man blir ju galen.

• Hannah81

Ska själv testa i em. När testen kommit. :) har haft molande värk hela natten nu. Brukar inte ha det innan mens annars, men det vore just typiskt om kroppen spelade mig ett spratt nu.

• Hannah81
    lotie skrev 2015-03-18 09:27:34 följande:

Jaaaaa:) vilken lycka!!

Kunde lita på kroppen denna gången:) phpJSEFTB54677.jpg

Grattis!!!
  • Hannah81

Är det någon här som märkt om vissa tester är bättre än andra? Jag visar neg på billiga stickor men är sugen på att testa med cb. Bim idag.

• Hannah81
    frkvilljunu skrev 2015-03-19 14:31:29 följande:

alltså denna väntan jag blir galen!!!!

förväntar ju mig att mensen kommer närsomhelst efter negativt test igår på Bim+2

känns ju lika bra att det drar igång nu så man kan tänka om börja om och få räkna på nytt.

men så finns det där lilla lilla hoppet ändå kvar....

springer på toaletten flera gånger i timmen helt säker på att NU nu kommer den. så inte minsta blodskymt. lika lättad som frustrerad.

Samma här! Man blir tokig.
Svar på tråden BIM Mars 2015