BIM Mars 2015
Hej tjejer, jag vill gärna vara med här, fick min mens idag. ÄL 4/3, BIM 18/3. Vi är inne på vårt tredje försök (efter MA), och panerar nu vårt tredje barn. Jag är 36 år gammal.
Hej tjejer, jag vill gärna vara med här, fick min mens idag. ÄL 4/3, BIM 18/3. Vi är inne på vårt tredje försök (efter MA), och panerar nu vårt tredje barn. Jag är 36 år gammal.
Hej. vi va väldigt nära i tiden för äl och bim. Jag har inte haft mens på 9år och nu när synda floden kom så minns jag plötsligt varför jag valde just hormonspiralen Haha
Hej tjejer! Grattis till dem som redan har plussat - så underbart att se!
Själv har jag ÄL snart - kollade med tester i ett par dagar och idag är strecket nästan lika starkt som kontrollstrecket, så jag räknar med fullt utslag imorgon - spännande tider.
Detta är mitt tredje försök och jag är verkligen verkligen sugen på en liten till! Mina två barn blev till på första försöket fast då var jag ju 8 år yngre. Sist jag blev gravid blev det plus på tredje försöket men resulterade tyvärr i MA. Får se hur långt det tar den här gången.
Hej tjejer! Håller tummarna för alla som har eller närmar sig BIM och grattis alla som redan har plussat!
Själv hade jag positiv ÄL-test igår! Och vi gör allt för att lyckas :) ÄL borde mao vara idag.
Tredje försöket nu, och hoppas verkligen att vi ska lyckas den här gången.
BIM-9 idag och egentligen är det väl för tidigt att känna några symtom MEN igår stack det till på sidan av livmodern och idag är jag yr. Vi får se vart det leder...
Bim-8 idag för min del. Lätt illamående, yrsel, extremt trött, och har börjat vakna på nätterna för att käka ett äpple :) Inser att det är nog ganska larvigt eftersom det borde vara för tidigt att känna av symtom men lite kul ändå. Enda definitiva symtom som jag kände av vid mina tidigare graviditeter är ömma bröst, och jag känner inget av det nu, iallafall inte än :)
Underbart att se alla fina plus! Grattis till er!
Själv är jag på BIM-6 idag. Tänkte testa om 2 dagar :)
Känner av lätt illamående och har molvärk i nedre delen av magen. Skulle vara så kul om det gick vägen den här månaden.
Bim-4 idag och testade blankt känns kört eftersom jag vet att jag plussar tidigt. Bara att vänta in mensen och sikta in sig på 4:e försöket med BIM i april...
Testade idag på BIM-3 OCH JAG ÄR GRAVID! Lyckan är total! Hoppas nu ar det går vägen den här gången!
Hej tjejer! Tack för alla gratulationer! Jag ska berätta om mina symtom. På ÄL+4 stack det till på livmoderns vänstra sida - det var då ägget fäste. Efter det började jag känna av lätt illamående och små stickningar i bröstvårtorna. Dessa två symtom fick jag äldrig de gångerna jag inte blev gravid. Jag hade även molverk och stickningar i livmodern men sånt kände jag av varje månad.
Jag har två barn (07 och 08), och fick MA i November. Detta plus är tredje försöket efter MA.
Lycka till ni andra som väntar på plus! Vi ses i gravid-trådar!
Glömde säga - har haft ständigt huvudvärk efter att ägget fäste. Brukar aldrig ha det annars.