BIM Mars 2015
Hoppar in här! Bim den 7, 8:onde någon gång. Tror vi lyckades pricka in ÄL men inte helt hundra eftersom jag inte använde ÄL-stickor den här månaden. Önska mig lycka till och jag önskar detsamma till alla er som försöker där ute!
Hoppar in här! Bim den 7, 8:onde någon gång. Tror vi lyckades pricka in ÄL men inte helt hundra eftersom jag inte använde ÄL-stickor den här månaden. Önska mig lycka till och jag önskar detsamma till alla er som försöker där ute!
Kul med så många plus och jag tror det blir ett till här minsann, illamående konstant och gått 2 dagar över tiden utan mens då bim var den 6 eller 7! :D i eftermiddag blir det nog ett test allt :) grattis alla!
Vad tror ni om detta gravtest? Läste dock av resultatet för sent! Kan det vara negativt ändå? Hjälp!! Hoppas så på ett plus efter månader av försök!! Har aldrig fått positivt innan efter att tiden gått ut på testen!!
Jag är på bim+2 :)
Vilken dag testade du? Ta ett imorgon på morgonurinen... Stegrar ju fort i början ifall du är gravid. Håller tummarna!
Bim +2 är jag på!
Vilken dag är du på? Skulle inte vvåga lita på det.. Ta ett nytt!
En till bild....
Fyfan vad trött man blir! Igår positivt och idag detta?! Så jävla negativt det kan bli!! Och var är mensen? Bim+3!! Orkar inte mer...
Vad tror ni? Man skulle läsa av testet inom 30 min men skulle redan efter 5 kunna se resultatet, dock kom inte andra strecket upp innan 20 min, så inom tiden men ändå lite sent eller?