• Ananasen

BIM Mars 2015

Hoppar med här om det är okey :)

Fick precis min mens, har varit oregelbunden efter förlossningen.. Så har dålig koll när den ska komma, men räknar som innan senaste graviditeten.

Så ev BIM 18e mars :)

2a försöket , två barn sedan innan <3

• Ananasen
    Elyssa81 skrev 2015-02-21 09:03:05 följande:

Det verkar som att ÄL kan vara på gång snart och nu har hela familjen magsjuka. Fy vad segt. Svårt att tro att det blir ngt sex den här helgen :(. Så surt!

Nej vad tråkigt! :( hoppas ni kryar på er snart!
  • Ananasen
    sweetheart80 skrev 2015-02-20 23:13:21 följande:

Sen har jag lovat mig att inte testa förrän tidigast bim. Har gjort av med tillräckligt med pengar på tester sen slutet av januari för alla dumma grav symtom jag fick efter uttaget. Och ingen mens att gå efter eller nåt. Utan nu blir det 1 cb på bim tidigast. Dyrt me nyfikenhet. Haha

Urs ja, jag har kastat ut en massa pengar på tester jag med.. Helt sjukt egentligen, men jag är så nyfiken och kan inte hålla mig :p
  • Ananasen
    Vattenglaset skrev 2015-02-27 15:36:27 följande:

Halloj brudar.

Jag hade en liten liten blödning (rosa-brun flytning) på BIM -8 -7 nu på BIM -6 gjorde jag ett känsligt test på morgonen. Det visade negativt. Men när jag delade testet var det ett halvt sträck vid sidan om "fönstret" där man ser sträcken.

Magen är lite uppsvälld och gasig samt en liten orolighets känsla i hela kroppen.

Nyser oftare och annars så känns det som som mensen ska komma när som helst. Sambon tycker att jag ska vänta några dagar innan jag gör ett nytt test. Men kan det vara något tror ni?

Vänta några dagar och testa igen :)
  • Ananasen
    Lorainz skrev 2015-03-01 14:38:26 följande:

Verkade som att min ÄL kom några dagar tidigare den här månaden, och några dagar efter ÄL började jag känna stickningar runt äggstockarna.
    Igårkväll började det istället att sticka/dra i livmodertrakten, och mina bröst har börjat ömma och kännas tyngre. Är alldeles för tidigt för att försöka dra någon slutsats av det, men en liten gnista av hopp har iallafall tänts! :) 

Håller tummarna! :)
  • Ananasen
    junisen skrev 2015-03-05 08:47:12 följande:

Ska man våga göra ett test idag ? Har svaga mensvärkar till och från, men ingen mens än.. och tappen är inte så mjuk eller öppen tror jag. Mens är lurigt.

Jo men ta ett test! :)
  • Ananasen
    Riolina skrev 2015-03-06 18:34:11 följande:

Kunde inte hålla mig till imorgon så jag testade när jag kom hem från jobbet idag. Visade inget! Eftersom flera här har testat flera dagar innan bim och det visat positivt var jag förhoppningsfull. Det blir ett nytt test imorgon på morgonurinet. Visar det negativt är det kanske bara att prova igen nästa månad. Jag tog ut min kopparspiral den 16/2 och jag tror jag hade äl 23/2. Bim 9/3.

Ibland syns det ju inte flera dagar innan, med dottern så plussade jag först BIM +3. Syntes inget innan på något test. Med sonen fick jag plus BIM -4. Är så olika :)
  • Ananasen
    Becca88 skrev 2015-03-06 21:00:36 följande:

Va kul att många plussar nu! Typiskt trodde jag hade bim imorgon men hade räknat fel å det är onsdag...känns som en evighet, tog i onsdags en testa tidigt test på eftermiddagen, men den visa såklart nej, får se om man vågar på sig imorgon igen när det är bim -4.. Men har dom senaste dagarna kännt mig lite illamående, och min foglossning som jag aldrig blivit av med sen andra barnen har blivit värre dom senaste dagarna

Håller tummarna! :)
  • Ananasen
    canada skrev 2015-03-12 11:29:28 följande:

Alltså igår var BIM o det kom lite blod. Trodde det va kört men idag försvann mensen och jag köpte ett test, förbannade mig själv för att vara så hoppfull fortfarande, hem o testade trots att det inte är morgon urin. Och minsann ett stort fett plus efter 14 månader. Så ge inte upp alla ni där ute man får faktiskt hoppas, eller hur :)) phpomLi5Z88099.jpg

PH vad kul!! Stort grattis! :)
Svar på tråden BIM Mars 2015