![lanylena](/avatar/thumb/lanylena/0424ed93daa2fc28d89415f896c03a75.jpg)
-
-
Ska vi ha någon BIM-lista? :)
Jag tror jag kommer ha BIM ca 10-12/3
-
Hej tjejer! Hur tidigt kan man ha ÄL efter mensens första dag räknat?
Alltså min mens började 12/2, när kan jag då ha ÄL som tidigast på ett ungefär?
-
Stakt utslag på ÄL-stickan imorse!
Myste 20/2 (kväll), 23/2 (kväll) och imorse. Haha, jag skulle till jobbet, men väckte maken och sa att vi får köra nu. :-P (skulle ha kört igår kväll egentligen, men jag hade så ont i magen)
Han klagade inte.
Tycker ni vi ska köra imorgon kväll också? Ikväll tror jag inte att han är på igen.
Har rätt ont i magen idag också, men jag har ju aldrig haft ont vid ÄL tidigare. Kan det vara det som jag känner ändå?
BIM blir ca 10/3. -
Hm. hade starkt utslag på ÄL-stickan idag också? (även igår) När sjutton har man ÄL då? Vi myste igår morse när jag testade positivt. Tänkte att vi väl får köra ikväll igen då. :-P
-
Hej! Tack för ditt svar.sowe81 skrev 2015-02-27 14:15:34 följande:Det är ofta starkt två dagar. Bär testet blir svagt igen kan du räkna att ägget släppt. Hormonet ligger högt tills ägget släpper.
I så fall borde vi täckt in ÄL väldigt bra denna gång. Nu hoppas vi på plus runt den 10/3.
-
Hej! Jag hade precis sådär i förra veckan och i helgen! Fast jag hade på höger sida. Det var i samband med ÄL. Jag trodde dock att det var något annat då det höll i sig nästan en vecka! Nu mår jag bra igen, men jäklar vad ont det gjorde.halo83 skrev 2015-03-02 18:42:35 följande:
jag ahr sååå ont i magen och ryggslutet..på vänster sida ilar det ner mot ljumsken och ut i ryggen. superrädd att det ska vara njursten,men har hört att man inte kan få det på 10år om man haft det innan?nån som vet? hade anfall på båda sidorna för 4 år sen..
-
Nej, nu hoppas vi att ALLA i tråden får plus, så vi slipper skapa en apriltråd!sowe81 skrev 2015-03-04 10:36:46 följande:
Åh grattis till alla pluss. Verkar som det blir babyboom i november. Hittills är det väl ingen som fått sin mens i den här tråden....
Mitt negativa jag säger dock att det ju bara är dag 4 i mars, så det är många med BIM kvar i mars.Men som sagt - PLUSSSSSSSS vill vi ha!
-
Själva bim-listan högst upp är det väl bara trådstartaren som kan uppdatera?tuggummigirl skrev 2015-03-04 11:41:38 följande:
Nån mer än jag som är sugen på att skriva in allas plus på bim listan? Så man får en översikt tänkte jag. Sitter dock inte vid en dator själv så jag kan inte göra det.
-
Jag hade starkt utslag på ÄL-stickorna 26 och 27 feb, och inväntar BIM ca 10/3.
Jag hade ju jätteont i magen, ej direkt i tjejmagen, (höger sida) i nästan en vecka. Troligtvis pga ÄL, för nu mår jag bra igen.
Den 1/3 fick jag ett hugg på vänster sida (tjejmagen), sen inget mer.
Känner mig helt normal, inga känningar alls. Men det hade jag inte med dottern heller, förrän nån gång efter plusset då illamåendet kom som ett brev på posten. :-P -
junisen skrev 2015-03-05 08:47:12 följande:Ska man våga göra ett test idag ? Har svaga mensvärkar till och från, men ingen mens än.. och tappen är inte så mjuk eller öppen tror jag. Mens är lurigt.
Jaaa testa! :-P -
sweetcandy skrev 2015-03-05 20:41:51 följande:Ja visst!!
Tog ett nytt ikväll, och jag vågar nog säga att det är positivt!! :)
Men visst är det väl ett plus!Stort grattis!!
-
Tror jag fått ett spökstreck? Rosa streck, fast smalare än kontrollstrecket.
-
BIM -2 och tokblankt test. Har inga som helst förhoppningar om ett plus nu. Tror jag ska leta upp apriltråden. Har en sån skapats än?
-
BIM idag. Tokblankt test.. imväntar Tant Röd nu då.... då blir det försök nr 3 nästa gång och "risk" för decemberbebis. Men vi kör ändå. Det kommer aäkert ta sig då. :-P
-
Jag har skapat en apriltråd nu. BIM april 2015 heter den. Välkomna ni som inte plussat i mars!
-
Här kom Tant Röd som ett brev på posten på BIM eller BIM+1.
Jag har skapat en ny tråd för oss som inte plussade denna månad. Välkomna till BIM april 2015
-
Hej tjejer!
Ni som inte plussat i mars - missa inte tråden BIM april 2015 som jag startat. Varmt välkomna.
-
Hej, ni som inte plussade i mars. Välkomna till april-tråden.
Den heter BIM april 2015
-
HCS skrev 2015-03-19 13:13:20 följande:
Tog detta nyss visst syns det? så ej morgonurin. bilden tagen efter 4 min..
Tagit test idag? Spricker snart av nyfikenhet!