BIM Mars 2015
BIM närsom. Jobbigt när cykeln inte är 100 stabil efter slut med hormoner. Men bör vara imorgon om vi säger att den nu gått från 26 till 28 dagar. Kul att se om det kommer många plus härinne. Håller tummarna för oss allihopa!
BIM närsom. Jobbigt när cykeln inte är 100 stabil efter slut med hormoner. Men bör vara imorgon om vi säger att den nu gått från 26 till 28 dagar. Kul att se om det kommer många plus härinne. Håller tummarna för oss allihopa!
Hur många tester kör ni alla i förbindelse med BIM? Jag har kört två test hittills, en BIM-5 och en BIM-2 (förutsatt att BIM är idag, om nu cykeln justerats till 28 dagar från mina tidigare som utökats med två dagar varje mens).
Blir ett test imorgon om mensen gömmer sig.
Jepp, då var man på smällen
Tackar Fian, ja, det är första
... Och jag slutade med p-ring i julas. Sambon ville inte ha sex hos hans föräldrar då... O i januari sköt han utanför, och i februari var det som om han var redo. Så man kan säga att det var första riktiga försöket. Men låt oss nu se hur det går efter ett par veckor... Ska ju klara första trimestern...
Kunde inte hålla mig till lördag och tig ett idag iaf :P blankt tyvärr!
Ursäkta äcklet men fick väldigt mkt vit flytning nyss, har inte fått de innan så här men kan de va en varning för mens?