• malink80

BIM Mars 2015

jag hoppar in här, har bim den 12mars =) Blir 2a försöket!

• malink80

5 dagar efter äl och har molvärk på höger sida samt plötslig näsblod.  10 dagar kvar till bim.... bara vänta å se

• malink80
    hondendärtjejen skrev 2015-03-09 07:03:20 följande:

Jag plussade imorse!

Grattis!!!
  • malink80
    canada skrev 2015-03-09 10:28:34 följande:

Behöver er hjälp, vad tror ni om denna bild ? Fick med ett test när jag köpte äl tester så vet inte riktigt hur man skall tolka det, är på BIM -2

Grattis!!
  • malink80

Jag har bim på torsdag men fick i lördags lite blod på pappret när jag kissade, det räckte att ha trosskydd å det kom knappt något. Samma va det på söndagen.
    Igår kom det lite mer å på kvällen verkar det som att mensen är här för det är mer en riktig blödning nu, dock inte som när jag har mens...lite mer sparsam.
    När jag ändrade i  mig äl app att mensen kom tidigare så ändrade den datum så min nästa äl nu är den 20e om ja knappade in att  mensen började igår, för dom 2 första dagarna va ju inte riktigt blod, eller hur skulle ni gjort? iaf så tog jag ett ältest för att min fertila period ska tydligen börja så snart å då visade ältestet 2 lika starka streck????   jag vet att det kan visa utslag när man ska ha mens men kan det vara så eller kan ja ha äl 2ggr på en månad?? Nu vart det 9 dagar från äl till mens om man räknar dom 2 första dagarna annars är det 11 dagar.  Har man ens ägglossning då?

• malink80
    lanylena skrev 2015-03-10 09:38:19 följande:

BIM idag. Tokblankt test.. imväntar Tant Röd nu då.... då blir det försök nr 3 nästa gång och "risk" för decemberbebis. Men vi kör ändå. Det kommer aäkert ta sig då. :-P

Jag känner ungefär samma =) "risk" för decemberbebis nästa försök å jag lovar att man får plus då, haha!   Min äldsta son är född dagen innan julafton  min andra son är född 23novmber =)
  • malink80
    malink80 skrev 2015-03-10 09:45:27 följande:
    Jag känner ungefär samma =) "risk" för decemberbebis nästa försök å jag lovar att man får plus då, haha!   Min äldsta son är född dagen innan julafton  min andra son är född 23novmber =)
    det blir mitt 3e försök näsa gång med
  • malink80
    Fian88 skrev 2015-03-10 09:56:56 följande:

Räknade ut nu att tar det sig inte denna gången men nästa så har jag bf 28 december. Funderar skarpt på att hoppa över nästa försök i så fall! Hade det handlat om 1-15 december så ok men vill nog inte riskera att få på julafton..

bf 28e är väl jättebra =)    risken är ju större att du går över 1vecka så då blir det ett januaribarn ;)
Svar på tråden BIM Mars 2015