• Becca88

BIM Mars 2015

Hoppar in här med, har BIM 7/3. Har en dotter född 2012 och en son 2013, så nu blir det sista barnet, hade vart kul om det tog sig nu på första försöket, så man slapp gå tillbaka och jobba emellan. Men det är väl önsketänkande :)

• Becca88

Är det någon som testat apiforce bidrottninggele? Åt det när vi försökte med andra barnet och då vart jag gravid på första försöket, men vet inte om det var pågrund av tabletterna det gick direkt. Nån annan som haft positivt effekt av de?

• Becca88

Jag fuck min mens den här månaden 5 dagar tidigare, och in på andra dagen så kommer de ut blod som vanligt men ser ut som en luftbubbla i blodet, typ 1 cm stor. Nån som vet vad det kan vara? Kan de vart ett tidigt missfall ?

• Becca88

Va kul att många plussar nu! Typiskt trodde jag hade bim imorgon men hade räknat fel å det är onsdag...känns som en evighet, tog i onsdags en testa tidigt test på eftermiddagen, men den visa såklart nej, får se om man vågar på sig imorgon igen när det är bim -4.. Men har dom senaste dagarna kännt mig lite illamående, och min foglossning som jag aldrig blivit av med sen andra barnen har blivit värre dom senaste dagarna

Svar på tråden BIM Mars 2015