Inlägg från: MartinaLarsen |Visa alla inlägg
  • MartinaLarsen

BIM Mars 2015

Hallå, hoppar in här är från Karlskoga blir 25 i år har försökt sen augusti 2014 har inga barn sen tidigare.

Bim ja är osäker på det och ska testa äl stickor för första gången :)

• MartinaLarsen

Måste få skriva av mig och fråga om råd, jag och min sambo har haft samlag i några dagar och idag gjorde det lite ont men det gick men en stund senare så fick jag världens kramp i livmodern kändes precis som mensvärk. Satt i bilen och hade svårt att sitta.. Då var den som värst och har lite till och från efter det men gör inte lika ont..

Någon som vet vad det kan vara?

• MartinaLarsen

[img=/gallery/image/5240233/full_600/phpwzVL7s73666.jpg

Första gången jag använder äl sticka och det ser ut såhär!! :) känner av när jag har äl (känns som mensvärk) min fråga är ska vi mysa idag eller vänta en dag? :)

• MartinaLarsen
    Elyssa81 skrev 2015-03-05 17:24:35 följande:

Känner mig känslig och ledsen. Tycker det känns jättejobbigt att hålla på och försöka. Har letat symtom hela vägen från ÄL och det är bara jobbigt. Måste försöka hitta ett sätt som gör att jag står ut om det skulle ta typ 6-12 månader innan det tar sig.

• MartinaLarsen

Citerar igen hände något..

Precis så känner jag!! Så jobbigt!

Och inte nog med det har haft ont i brösten i 3 dagar nu, har känningar i tjejmagen eller hur jag ska utrycka mig då och då (känns inte alls som mensvärk men lite ändå)?! Svårt att förklara.. Har ett jävla humör med..

Elyssa81 skrev 2015-03-05 17:24:35 följande:

Känner mig känslig och ledsen. Tycker det känns jättejobbigt att hålla på och försöka. Har letat symtom hela vägen från ÄL och det är bara jobbigt. Måste försöka hitta ett sätt som gör att jag står ut om det skulle ta typ 6-12 månader innan det tar sig.

• MartinaLarsen

Grattis!

Jag hoppas det är min tur med!

Har bim tror jag på onsdag men ont i brösten och stickningar i magen men det kan ju även vara mens på G..

Håller tummarna :)

Lorainz skrev 2015-03-07 10:18:30 följande:

Jag plussade idag! Äntligen, efter 10 månaders försök!!

• MartinaLarsen

Åh vad tråkigt :( vi har precis köpt hus och flyttar nästa månad så får bli pause nu i någon månad så får vi se

pepparkakan skrev 2015-03-08 15:17:35 följande:

Samma här, testade negativt idag och har så mycket molvärk, känns som om mensen är på gång. Usch vilken besvikelse. Och nästa ägglossning är mannen inte hemma så med mina långa cyklar blir nästa försök i maj. En evighet dit ju!

• MartinaLarsen

Grattis! :)

Marty88 skrev 2015-03-11 16:37:27 följande:

Nä, men hörni... Är det ett plus jag ser? Eller alltså.. Jag ser ju ett plus, men jag kan liksom inte fatta det!? Inget aktivt försök från vår sida, utan mentaliteten "händer det så händer det", har fått råda... Men shit! Jag är typ i chock, magsmärtorna jag haft verkar visst vara ett symptom ändå... ;) Och oturligt nog jobbar sambon till sent ikväll, hur ska jag låta bli att kunna berätta över sms? Hur ska jag berätta när han kommer hem? Hur ska jag kunna vara tyst när jag träffar mamma ikväll?! Hjälp mig! Jag är i chock, haha! :D

• MartinaLarsen

Grattis! :)

Charlie40 skrev 2015-03-11 21:05:44 följande:

Fick det svaga på em och köpte ett cb och titta :) bf 20 nov

• MartinaLarsen

Grattis! Och tack är inne på vårt 8onde försök och har nästan gett upp men tack för att du gav mig lite hopp!

canada skrev 2015-03-12 11:29:28 följande:

Alltså igår var BIM o det kom lite blod. Trodde det va kört men idag försvann mensen och jag köpte ett test, förbannade mig själv för att vara så hoppfull fortfarande, hem o testade trots att det inte är morgon urin. Och minsann ett stort fett plus efter 14 månader. Så ge inte upp alla ni där ute man får faktiskt hoppas, eller hur :))

• MartinaLarsen

Grattis!

Miaomiao skrev 2015-03-15 11:40:09 följande:

Testade idag på BIM-3 OCH JAG ÄR GRAVID! Lyckan är total! Hoppas nu ar det går vägen den här gången!

• MartinaLarsen

Grattis!

lotie skrev 2015-03-18 09:27:34 följande:

Jaaaaa:) vilken lycka!!

Kunde lita på kroppen denna gången:)

• MartinaLarsen

Ser ett streck :)

Grattis säger jag :)

Iljans skrev 2015-03-22 06:51:14 följande:

Detta blev med mitt morgon urin, ser ni det jag ser? :D vågar man hoppas :D

• MartinaLarsen

Grattis :)

MelinaG skrev 2015-03-21 17:38:13 följande:

Testade idag, antingen är det bim-1 eller bim. Blankt :( (det ska vara ett plus i den stora rutan om man är gravid...)

Svar på tråden BIM Mars 2015