• fannyyy

Unga gravida med BF hösten 2015?

Jag gjorde test på alla hjärtansdag och plussade, jag är en 19 årig tjej och jag vill verkligen ha detta barnet, men har börjat få småblödningar, och är rädd att de ska va ett missfall, men många säger att de e vanligt med blödningar och att det inte behöver betyda missfall. jag går in i vecka 7 nu enligt testet  man kan göra här på familjeliv. 

nå mer unga som varit med om det? ska boka tid på gyn imorgon bitti så ja får nå kloka svar därifrån :)

• fannyyy

Jag gjorde test på alla hjärtansdag och plussade, jag är en 19 årig tjej och jag vill verkligen ha detta barnet, men har börjat få småblödningar, och är rädd att de ska va ett missfall, men många säger att de e vanligt med blödningar och att det inte behöver betyda missfall. jag går in i vecka 7 nu enligt testet  man kan göra här på familjeliv. 

nå mer unga som varit med om det? ska boka tid på gyn imorgon bitti så ja får nå kloka svar därifrån :)

• fannyyy
    Zam96 skrev 2015-02-18 17:30:53 följande:
    Jag fick tyvärr missfall när jag var gravid första gången, det började med ljusrosa flytningar. Det är inte säkert att det är missfall för dig dock! Finns många anledningar till att blöda i tidig grav. Men bra om du får en tid för att se så allt är bra, grattis till graviditeten! Jag håller tummarna hårt för att allt ser bra ut :)

åh va läskigt, hade du ont när du bara hade dom rosa flytningarna? för jag har inge ont alls, utan märker bara de när jag har kissat att de e lite rött på pappret liksom. 

tack för ditt svar förresten :)

• fannyyy

shit vilka fina magar ni har! :D har era tuttar börjat bli större? jag lever i min sportbh just nu.. haha!

• fannyyy

Hej brudar, allt bra ?

Va på apoteket och köpte olja för gravida magisar och kosttillskott för gravida, har även pratat med gyn o ska dit i veckan :) vad har ni för kosttillskott till era små liv? Samt vad ni har till magen

Svar på tråden Unga gravida med BF hösten 2015?