• gbgumman

Birro sparkad!

Anonym (Kolla källan tack!) skrev 2015-01-30 17:16:36 följande:

Källkritik tack! Tro inte alla rubriker ni läser.

Marcus Birro var med i podcasten "Radio Länsman" och uttalade sig där  på ett mycket negativt sätt om sin arbetsgivare - Expressen.

Därför blev han uppsagd, helt i enlighet med vad som stod i hans anställningsavtal.

Huruvida han har ätit lunch med SD-anhängare eller marsianer har inget med det hela att göra!

Suck!

Exakt vad jag tänkt skriva. Tack

Sen vet jag inte om hans arbetsgivare var Expressen de var väl mer hans uppdragsgivare. Tror han frilansa.
  • gbgumman
    Pinot noir skrev 2015-01-30 19:46:05 följande:

Okej vi tar det en gång till. Birro fick sparken från expressen i december tror jag. Så han har inget med den tidningen att göra alls. Det var en fotbollssida på nätet som avslutade samarbetet med honom efter expressens bilder. 

Märkligt då jag hörde intervjuer med Expressen dan efter på P1 och då lät det inte så.
  • gbgumman
    Gert skrev 2015-01-30 20:36:40 följande:
    Birro blev sparkad igår från Solo Calcio. Du och många andra blandar ihop händelserna. Var vänligen läs på.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Ok tack för info. Det stod inget i ts om var ifrån han fick sparken. Spännande att få veta ska genast googla.
  • gbgumman
    Anonym (Jävligt!) skrev 2015-01-30 20:42:48 följande:
    Googla! Pinsamt att kliva in i en tråd och tillrättavisa utan att ha en susning om vad tråden handlar om. *suck*
    Ja suck på mig. Sååå pinsamt av mig.
Svar på tråden Birro sparkad!