Inlägg från: Dissident |Visa alla inlägg
  • Dissident

70 år sedan Auschwitz befriades: Finns det risk att Förintelsen upprepas?

Jag rekommenderar boken "En tom säck kan inte stå". Den går igenom merparten av revisionisternas argument och påvisar hur mycket lögner de proppat på oss gällande detta med "förintelsen". Det är oerhört. Grundlurade är bara förnamnet.

En tom säck kan inte stå
    www.bgf.nu/tomsack.pdf

• Dissident
    Dorian Ertymexx skrev 2015-02-04 03:23:02 följande:
    Ooookeeeey. Men du är inte nazist, eller hur var det?
    Sluta skydda lögnen. Du skrämmer ingen med det där. (hoppas jag)
  • Dissident
    Dorian Ertymexx skrev 2015-02-04 03:28:30 följande:
    Jag försöker inte skrämmas. Det är nog du som skräms.
    Testa ta del av det jag länkade till så skall vi se hur du känner dig efter det. Våga ifrågasätta. Ha ett öppet sinne.
  • Dissident
    ölburk2 skrev 2015-02-04 09:46:00 följande:
    Ja gör det, det finns arkivmaterial i alla länder där du kan ta del av historien, den som är skriven under den tid när det begav sig, å av de då levande personer som deltog i händelserna.
    Nej allt är inte vad de försöker ge sken av. De har knåpat ihop den här berättelsen utan några egentliga sakbevis och berättelsen har förändrats mycket genom åren. Det finns dock sakbevis för att det är bluff såsom avsaknad av gasspår i de hävdade gaskamrarna medan avlusningskamrarna är mättade med dylika spår. Läs igenom det jag länkade till så finner du citat från förintelsetroende forskare som medger att det saknas någon egentlig dokumentation. De hävdar att nazisterna massförstörde dokument, att orders vidarebefordrades muntligt eller genom tankeöverföring osv. Det mesta bygger på mer eller mindre sanslösa vittnesmål och hörsägen samt erkännanden framtvingade under tortyr.
  • Dissident
    FDFMGA skrev 2015-02-04 19:25:36 följande:
    Hm, visst är det den författaren som förespråkar att man ska dricka sitt eget piss i medicinskt syfte.

Undra om det vara före eller efter pissdrickandet som han blev förintelseförnekare.

Fattar inte varför FL är som en magnet på alla galningar - är det inte förintelseförnekare så är det chemtrails eller att solen kretsar kring jorden eller att evolutionsteorin är humbug.

Det borde få finnas ett särskilt konspirationsforum där alla grönsaker fick möjlighet att tugga sina teser tillsammans med likasinnade men utan möjlighet att t ex pissa offentligt på ett forum för normalt folk på alla de som utplånades i koncentrationslägren.
    Det är sådär de vill att du skal reagera.Flört Om du bara vågade ta del av revisionisternas argument så skulle du nog tänka om du också men de har betingat dig med många försvarsmekanismer för att du skall avfärda information utan att begrunda den ser jag. Du är deras tankeslav. Eller så är du jude själv med investerat intresse i frågan.
  • Dissident
    Anonym (Anton) skrev 2015-02-04 19:37:34 följande:

Alltså, så du menar Dissident, att förintelsen aldrig har ägt rum? Är det de du menar? Har jag fattat rätt?

Jag menar att tyskarna inte använde gaskammare för att massutrota judar i sina fångläger och att ingen sådan plan förekom.

Den intresserade kan ta del av följande vittnesmål från lägerinterner i Aushwitz och andra läger som ger en annan bild än den vi oftast blir serverade. De berättar att där fanns biograf, teater, bibliotek, orkester, swimmingpool, sjukhus, postkontor där intagna kunde skicka och ta emot post och pengar från omvärlden, en kiosk där intagna kunde köpa saker för den lön de fick, fotbollsplan där turneringar hölls som involverade vakter. Låter inte direkt som ett "dödsläger".

Andra upplysande videos om saken är denna intervju med Auschwitz föreståndare där han medger att den visade gaskammaren är en rekonstruktion som Sovjet bygge efter kriget samt att han bekräftar avsaknaden av gasspår i den hävdade gaskammaren (med en otillräcklig bortförklaring).

I den här videon visas tidningsklipp som visar att myten om "sex miljoner utrotningshotade judar" är en återkommande propagandalögn som använts mängder med gånger långt innan kriget. Boken "En tom säck kan inte stå" som länkades till ovan tar upp ett flertal ytterligare sådana exempel.

Snabba på och se innan detta inlägg raderas av åsiktspolisen.
  • Dissident
    Rataxes skrev 2015-02-04 19:38:38 följande:
    Det var länge sedan jag fick ett sånt gapflabb, höll på att frusta kaffe på tangentbord och skärm. Det räckte med sambandet med David Icke för att varningsklockorna skulle börja ringa. Jag måste tipsa Gudasänd om denna guldklimp, vilka trådar hen skulle kunna dra igång.
    I samband med upprätthållandet av myten om "förintelsen" får man tydligen komma med vilka lögner om folk som helst. Det där med pissdrickande professorer tror jag du kan avfärda som förtal.
  • Dissident
    Rataxes skrev 2015-02-04 20:10:31 följande:
    http://petterssonsblogg.se/tag/lars-adelskogh/

Fint sällskap...
    Ja men det är ju så att muslimer är nästan de enda som vågar vara öppet kritiska mot de allierades historiebeskrivning idag så jag antar att Lars får acceptera allt stöd han kan få. Muhammed Omar var för övrigt en respekterad skribent innan han började ta upp saker som etablissemanget inte uppskattade. Jag har inte mycket till övers för Islam men det får man ändå ge dem att muslimer har till stor undsluppit den massiva propaganda som vi Européer fått utstå i efterkrigstiden.
  • Dissident
    nihka skrev 2015-02-04 20:34:21 följande:
    Bara djupt störda människor finner mening i att förneka massmord som skett.
    Du kan upprepa det tills tungan blir blå men det blir inte mer sant för det. Du har alltså inget satt säga om de frapperande avslöjanden som gjordes  i klippen? Du har sannolikt inte sett dem eftersom du vägrar att ens tänka tanken att de allierades historiebeskrivning skulle vara något annat än 100-procentigt sann antar jag. De skulle vara komiskt om det inte vore så tragiskt. De har dig i sin linda.
  • Dissident
    ölburk2 skrev 2015-02-04 20:43:53 följande:
    Å att Jorden är platt eller att ingen har varit på Månen finns det åxå "bevis" för..., suck.
    Ännu en som vägrar ta del av information som inte passar in med de den av staten serverade sanningen. Duktig idiot.
  • Dissident
    nihka skrev 2015-02-04 21:04:41 följande:
    Jag har sett naziskit så det räcker.

"De"? Är "de" i din föreställningsvärld klädda i vita rockar eller har "de" spröt?

Res till Polen, besök några museum av olika slag och prata lite med folk. Om du kan tyska undvik att använda den. Det polska folket har inte glömt. 3,5 miljoner judar eller 90% av hela den judiska populationen lyckades nazisterna göra sig av med.
    Du har hört antinazistisk propaganda så det räcker ja, det har vi alla.

Besöka Auschwitz museum är just vad de gör i videon med intervjun av Auschwitz föreståndare. De visar även Auschwitz swimmingpool.Tungan ute
  • Dissident
    ölburk2 skrev 2015-02-04 21:22:28 följande:
    Du, jag har sett å läst det mesta vad gäller konspirationsteorier, å faktiskt så är det intressant att se vad som går att koka ihop, nazisterna var duktiga på att förvränga sanningen, riktiga föregångare skulle jag påstå, med en lysande teknik både bild å textmässigt, å som kopierats åtskilliga ggr sen -30-talet.

Men därifrån till att jag skulle tro på allt som påstås av nazister eller andra propagandister, vara sig det gäller judeutrotningen, månlandningarna eller små snedögda utomjordingar som förvaras å obduceras i Area 51 är det långt., väldigt långt.

Idag är det inte alls svårt att kontrollera de uppgifter man vill, vad gäller det som skett historiskt sett, inte om du verkligen är intresserad av ett ämne.
    Faktum är att det är betydligt enklare, för att inte säga lätt, att få fram sanningen om vad som hänt under 2:a världskriget, än vad som händer idag.
    Idag däremot finns så bra "hjälpmedel" att förvanska sanningen eller ljuga ihop i stort sett vad du vill, att det inte utan mycket stora resurser går att avslöja.

PS, Obduktionen på utomjordingen är uselt gjord, så den är inget att se, det finns långt bättre fejkade "sanningar". DS.  
    Ja men så varsågod och börja kontrollera gaskamrarnas vara eller icke vara om det är så lätt. Du har inte gjort det än.

Du gör det alltför lätt för dig genom att avfärda saker som en konspirationsteori utan att undersöka saken. Eller rättare sagt du gör det alltför lätt för lögnarna att koma undan med sina lögner. Det vore inte första gången en segermakt försöker göra sin krigspropaganda till historia.
  • Dissident
    ölburk2 skrev 2015-02-04 21:47:41 följande:
    Ähh, det finns tillräckligt med bevis för vad som skett under 2:a världskriget nedtecknat, filmat, dokumenterat, å efterlevanden som kan berätta/har upplevt för att jag ska vara övertygad.
    Dessutom är jag så förbannat gammal att jag personligen träffat å pratat med personer som var med när det begav sig.., det är ju inte mer än dryga två generationer sen 2:a världskriget utspelade sig.
    (1 generation = ca 25-30 år i nutid, tidigare 20-25år.)
    Hollywoodfilmer är fiktion, inte verklighet. Allt som producerats om detta bygger på lös grund och ett antal felaktiga antaganden. Du har inte pratat med folk som sett en gaskammare i aktion eller hur? Andrahandsberättelser av folk som vidareförmedlar vad de hört andra säga är inga bevis. Kom ihåg att det är förbjudet i vassa länder att ifrågasätta den officiella historiebeskrivningen om detta så du kan inte förvänta dig att många skall våga ge någon annan version än det som staten sagt är sanningen.

När sakbevis framkommer som visar att de påstådda gaskamrarna rent tekniskt inte kan ha använts som sådana  så har det företräde över hörsägen och rykten. Det är inget man kan förbise och avfärda.
  • Dissident
    Dorian Ertymexx skrev 2015-02-05 00:33:37 följande:
    Nej nej, du förstår inte, tiotusentals överlevare, soldater från sovjet liksom från USA och andra allierade länder, läkare från alla världens hörn, tusentals journalister och utredare, kort och gott miljontals människor från världens alla hörn satte sig och viskade ihop sig för att vara elaka mot stackars Dissident ett stort gäng år innan hen ens föddes!! Obestämd
    Du kan fortfarande inte förklara hur en påstådd gaskammare utan spår av gas kan ha använts för att gasa miljontals judar. Ett smärre dilemma för din del. Det går liksom inte ihop.

Du är ju jude och investerad i detta så jag förväntar mig inget annat än det vanliga judiska avgrundshatet från din sida, blandat med lögner, personangrepp., hån och demonisering. Inget nytt där.
  • Dissident
    Dorian Ertymexx skrev 2015-02-05 00:51:13 följande:

Varifrån har du fått att jag är jude? Du har noll koll om du tror att bara judar utplånades.

Och vem har sagt att det inte finns gasrester? Och även om det stämmer, vad beror det på? Halveringstider, förfall, ordentlig städning, renovering..? Men nej, det är ju GIVETVIS så att miljontals människor världen över ljuger bara för att djävlas med just dig och dina polare.

Oavsett har du visat dina kort nu. Du är inget annat än en typisk nazist. En som tror på, eller försöker få andra att tro på, en helt bisarr konspirationsteori.

Du skrev att din släkt förgicks i "förintelsen" så jag antog att du var jude. Hur som helst så kanaliserar du deras hat rätt bra.

Det finns inte mer gasrester i den påstådda gaskammaren än i någon annan byggnad i lägret medan avlusningskamrarna i lägret där Zyklon-B användes för att avlusa kläder än idag är mättade med spår av gasen. Till och med synliga sådana. Det finns ingen annan rimlig förklaring till det än att den påstådda gaskammaren inte användes för några massgasningar.
  • Dissident
    Dorian Ertymexx skrev 2015-02-05 01:00:50 följande:
    Jag har visat på flera möjligheter - och det förutsett att dina uppgifter ens stämmer.

Och det är märkligt, jag argumenterar emot dig och du får det till hat, bara för att du tror att jag är judisk? Det är ju en intressant teori, att man är hatisk efter folkgrupp.
    Inget av det du tog upp kan förklara skillnaden. Förintelsetroende forskare gör sitt bäste för att bortförklara saken, vilket visar att själva datan är bekräftad, men deras förklaringar är väldigt krystade, precis som dina förslag.

Judar tenderar att hata de som ifrågasätter förintelseberättelsen ja. De har mycket investerat i denna myt. Det finns dock undantag som judiska David Cole i videon som är värda all respekt.
  • Dissident
    omjaghinner skrev 2015-02-05 01:34:22 följande:
    Nej judar är emot de som påstår att deras döda farföräldrar och släktingar inte dog en så hemsk död ändå. 
    De flesta som dog i lägren dog av tyfus så hemskheter var det ingen brist på under kriget. De judarna kan vara lugna över att deras farföräldrar antagligen led något fruktansvärt ändå. Så mycket att de räcker till flera blockbuster Hollywoodfilmer till.
  • Dissident
    omjaghinner skrev 2015-02-05 01:34:22 följande:
    Nej judar är emot de som påstår att deras döda farföräldrar och släktingar inte dog en så hemsk död ändå. 
    Du får tänka på att det finns en annan part i den här frågan och det är tyskarna, de  som kollektivt skuldbelagts, pressats på pengar och varit föremål för årtionden av psykologiska omskolningsprogram som en följd av dessa anklagelser. Många blev även hängda efter kriget som en följd av dessa anklagelser. Det är inte rättvist att anklaga dem för massgasningar de inte utfört. Så tänk på dem.
Svar på tråden 70 år sedan Auschwitz befriades: Finns det risk att Förintelsen upprepas?