• Gert

70 år sedan Auschwitz befriades: Finns det risk att Förintelsen upprepas?

Kommunismen mördade mer än 10 gånger fler människor än vad förintelsen gjorde. Jag är mer rädd för kommunismen i Sverige och Europa och att Gulag kommer införas i Sverige. 

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert

Judar lever ju annars farligare i Europa idag. Det visade ju jihadisterna i Paris nyligen. Även judar i Sverige lever farligt i invandrartäta Malmö som Uppdrag Granskning visade.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert

Hela den här tråden stinker skrämselpropaganda mot SD.

• Gert
    KillBill skrev 2015-05-04 20:06:06 följande:
    År 2012 (året då balen sammanföll med årsdagen för förintelsen) deltog Sverigedemokraterna Björn Söder och Kent Ekeroth i tillställningen

"I rapporten "Antisemitism and Racism" från 2009, producerad av Stephen Roth Institutet framgår det att Strache som partiledare i FPÖ attraherat stora grupper nazister och att Hitlerhälsningar blivit allt vanligare på partiets manifestationer. I rapporten står det att det finns betydande kopplingar mellan FPÖ och nazistmiljöer."
    Du väl att Kasselstrand har lämnat SDU och moderpartiet?

Låt folk få gå på balar. Fick du nyhetsklippet från stasi-media?
Svar på tråden 70 år sedan Auschwitz befriades: Finns det risk att Förintelsen upprepas?