70 år sedan Auschwitz befriades: Finns det risk att Förintelsen upprepas?
Jag tror inte att nästa förintelse kommer utföras med en rasistisk ideologi som skäl, utan av religiösa orsaker.
Jag tror inte att nästa förintelse kommer utföras med en rasistisk ideologi som skäl, utan av religiösa orsaker.
Jag tror definitivt att historien upprepar sig. Den upprepar sig mitt framför våra ögon. Denna gång mot t ex det Irakiska folket, det syriska folk. Man på grund av olja (inget annat!!!! glöm kärnvapen bara glöm!) redan mördat runt 2,5 miljoner irakier och runt 1 miljon syrier. Detta har västvärlden sponsrat en halshuggande organisation som halshuggit och mördat ytterligare runt 1 miljon människor. Det är enbart på grund av olja. Inget annat. Olja kostar massor och dessa länderna har en hel del kvar.
I am saddened that it is politically inconvenient to acknowledge what everyone knows: the Iraq war is largely oil
- Alan Greenspan / The Age of Turbulence: Adventures in a New World by Alan Greenspan
Svenne-bananfolket i synnerhet kvinnorna i Sverige är extremt korkade som grupp och detta har utlöst och kommer utlösa att Sverige faller i en sits som svenne-bananerna aldrig varit i tidigare. En diktatorisk sits, där yttrandefriheten beskärs, där ingen människa får uttrycka vad den tycker, där familjerna är splittrade, där folk lever under existensminimum i sina bostäder, där laglöshet breder ut sig på gatorna, där arbetslösheten skjuter i höjden. Och tyvärr har det redan börjat.
Drar vidare........ser att jag diskuterar med en "ölburk". Hej och tjing