Inlägg från: Anonym (Man 40+) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 40+)

Min sambo får alldeles för tidig utlösning

Anonym (frustrerad) skrev 2015-01-28 19:33:03 följande:

Du får ursäkta, min sambo är inte 16 och precis debuterat på sexfronten utan stadiga 40.

Han har inte haft dessa problem innan han träffade mig.

Han får oftast inte heller en förvarning att han kommer utan det går från skönt till att komma.

Nästan komma finns oftast inte, därav problematiken.

Det kan räcka att han ligger med penis mot min snippa för att han ska komma i värsta fall.....

Han har inte samma problem när han runka sig själv eller när jag runkar honom.

Det är kontakten med min snippa som är "värst"....

Och det är det vi vill ska fungera bättre.

Förväntar mig inget maraton men 7-8 min hade varit trevligt iaf, minus pausen på 5 min......

Det du beskriver om din man stämmer på pricken med mig. Nästan kusligt. Får som sagt ingen förvarning alls och får sällan orgasm, endast utlysning. Om min sambo suger av mig så kan det ta 15-30 min och då får jag orgasmer utan problem.

Jag mår rätt dåligt av det här. Min sambo menar att det inte är hela världen. Vet inte om hon tror att det hjälper genom att säga så eller om hon faktiskt tycker så?! Den största delen av problemet för mig är inte mina uteblivna orgasmer utan hennes. Hon vill inte bli stimulerad på andra sätt än penetration (vilket höjer kraven på mig). Lite berusning hjälper men sambon får ännu mindre lust av alkohol.

Det började när jag och min sambo flyttade ihop. Hennes lust sjönk dramatiskt och vips så var problemet där.
Svar på tråden Min sambo får alldeles för tidig utlösning