Min sambo får alldeles för tidig utlösning
Jag har levt med samma problem och lider verkligen med dig då jag vet hur sjukt frustrerande det är att aldrig få bli tillfredsställd själv, år efter år... min sambo hann knappt komma in i mig, Magnus Ugglas låt fyra sekunder ekade i mitt huvud varje gång vi hade sex för det var bokstavligen så lång tid det tog :( min sambo verkade dock helt obrydd av detta, jag tror ju inte han var det utan han skämdes men han ville inte prata om det eller ens försöka träna bort det eller försöka hålla tillbaka, och när jag ett par gånger föreslog att vi skulle söka hjälp för det blev han bara arg. Att jag sög honom innan hjälpte inte heller. Det ledde till att vårt sexliv långsamt dog ut och de sista åren hade vi bara sex en eller två gånger om året. Jag tappade intresset eftersom jag bara blev ledsen och frustrerad av att ha sex och jag blev arg för att han inte ens ville låtsas om att det var ett problem. Till slut separerade vi och det var enbart pga sexet, vi hade ett jättebra förhållande i övrigt.
Din man vill tack och lov göra något åt det och jag hoppas ni hittar en metod som kan hjälpa er. Det finns professionell hjälp att få.