Inlägg från: Anonym (en gång till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en gång till)

Min sambo får alldeles för tidig utlösning

Har själv varit med om det problemet. Vi hann knappt att börja förrän det gick för honom. Och det blev bara värre och värre beroende på att det låste sig i hans huvud. Han kom inte ur det helt enkelt.

Men så provade jag att suga av honom och han kom i min mun på under minuten. Efter någon minuts vila, tog jag den i munnen igen så den blev riktigt hård, och sedan fick han komma in i mig. Då kunde han hålla på liiite längre än innan till bådas stora förtjusning.

Så höll vi på ett bra tag att jag tog första laddningen i munnen och sedan kom han in i mig. Att jag tydligt visade att jag ville att han skulle komma i min mun och att jag svalde saten avdramatiserade det hela för honom och detta tog sakta bort pressen på honom och han märkte själv att han kunde hålla på längre när vi sedan började knulla. Efter ca ett halvår kunde han till och med kontrollera sig när jag sög av honom. Och då kunde vi sluta med att alltid köra med "försprut".

Det är till stor del en mental låsning som man måste bryta. Om han inte "tvärdör" när han kommit första gången, så tycker jag ni ska prova att köra en gång till direkt efteråt. Skulle han då kunna hålla på lite längre så kan det på sikt var lösningen som får det att vända.

Lycka till!

• Anonym (en gång till)
    Smarthuvud skrev 2015-01-28 19:57:13 följande:

Eftersom problemet enbart finns med dig, och i närheten av din snippa så är det väl så att du har kryptonit i f*ttan.

Så du tror att (frustrerad) har drabbats av det ökända "Staffan Dopping syndromet"?

Det låter allvarligt!
Svar på tråden Min sambo får alldeles för tidig utlösning