Djurskyddbrott?
Nån som kan ge en hint om vad för sorts djurskyddsbrott som begåtts här? Bilden har tagits av djurskyddsinspektör som bevisning.
Nån som kan ge en hint om vad för sorts djurskyddsbrott som begåtts här? Bilden har tagits av djurskyddsinspektör som bevisning.
Anar att du sitter med mer information än bara en bild. Lägg upp allt du har så kanske bilden får betydelse.
Bilden säger bara att det är väldigt skitigt och att ett stängsel ramlat ner. Mer info. krävs.
Jag har ingen mer information, bara bilden. Det är frustrerande.
Troligen anses det som en farlig miljö för djuren med det trasiga staketet(?) som de kan skada sig på. Eventuellt kan det även handla om marken men det är svårt att säga utifrån bara en bild, den kan vara bra likaväl som den kan vara sumpmarksaktig. Men mest gissning.
Jag har ingen mer information, bara bilden. Det är frustrerande.
Gäller det du själv eller nån annan? Alla anmälningar måste kollas upp och anses djurhållningen vara undermålig vidtas åtgärder-för djurens skull. Jag kan tänka mig att om det ser lika illa ut inne i lagårn så är det fog nog för anmälan. Men vi vet ju inte mer än detta så det är svårt uttala sig tvärsäkert.
Nej nej, det är inte jag.
Nej nej, det är inte jag.
Troligen anses det som en farlig miljö för djuren med det trasiga staketet(?) som de kan skada sig på. Eventuellt kan det även handla om marken men det är svårt att säga utifrån bara en bild, den kan vara bra likaväl som den kan vara sumpmarksaktig. Men mest gissning.