Vanlig reaktion detta? - Jag var oplanerad
Jag skulle ha filmkväll på Fredagen. Bara två timmar innan kvällens start, det vill sägas träffas. Så får jag telefonsamtal. Denna telefonsamtal är egentligen positiv, men blir en gigantisk chock för min del.
Min mor ringde mig, och talade om att hon vill återuppta kontakt med mig. Och till och börja med, inga hemligheter för varandra. Så hon talar om att jag var oplanerad som barn. Och därför uppfostran och bemötningen med mig har varit negativ.
Jag är i chock - Och min kamrat skulle samtidigt hjälpa mig att bära in dator, datorskärm och andra dator tillbehör.
Jag vart lättretlig, vad exakt jag störde mig på är orelevant.
Jag bad honom senare att gå till sin lägenhet och vänta tills jag har kopplat in datorn. Det gjorde jag efter han hjälpte mig med bärhjälpen.
Så fort han kommer ner till sin lägenhet, så finns där hans flickvän samt en kvinna jag är tokkär i.
Han säger att jag vart sur på honom, jag blir frustrerad och tyckte att det var väldigt onödigt av honom att säga det.
Så jag tar illa vid mig och känner direkt att jag gjort bort mig. Så jag skickar massa meddelanden om varför han gjorde det och anklagade honom för att han gjorde det.
Han visar upp meddelanden och jag känner att jag förnedrade mig själv ännu mer. Till och med hans flickvän och kvinnan jag älskar tyckte jag överdrev.
Jag vill understryka att kvinnan jag älskar - Vi är inte tillsammans.
Info om min uppväxt - Hela min uppväxt har jag hört hur värdelös jag är, patetisk samt fysisk stryk har också uppkommit.
Så med telefonsamtalet började jag förstå varför min far drog, och varför alla dessa ord kom just till mig. Det var inte för att jag var värdelös. De var snarare arga att jag föddes och ilskan kom ut på massa olika sätt.
Hela min uppväxt har varit en kamp om att göra saker rätt och undvika att göra ''fel''.
Jag förstod allting. Och informationen om att jag var oplanerad räckte för att jag överregerade som jag gjorde.
MEN! Är det fullständigt normalt?
Tror ni att mina vänner förstår?
Jag har sådan självhat i mig just nu. Och denna förbaskade skammen!
Jag vet inte hur allt detta skall lösa sig. Jag mår bara skit, bara helt enkelt skit!!