Oktoberbebisar 2015
Jag har börjat må illa massa efter jag ätit. någon med samma? någon som vet varför? i vecka 6.
Men glass funkar att äta typ hur mycket som helst för min del... haha
Jag har börjat må illa massa efter jag ätit. någon med samma? någon som vet varför? i vecka 6.
Hur tänker ni kring kost och vitaminer? Äter ni något speciellt eller tar kosttillskott?
Äter ni folsyratabletter och hur länge ska man äta dessa?
Jag åt inte de i min förra graviditet och börjar nästan misstänka att de är de som får mig att må så himla illa konstant? Kan de inverka?
Var i dag på tidigt ul och blev helt knäckt. Inget foster syntes, bara gula säcken. Han var osäker på om jag hade kommit mycket kortare än jag trodde själv eller om det inte utvecklades. Så nu får jag vänta 2 veckor för att se vad som händer ... Vill bara lägga mig ner och gråta
BF-lista Oktoberbebisar 2015
25/9 Shibby, 1:a barnet, Stockholm
1/10 Silverguld, 1:a barnet, Kristianstad
5/10 Dahlia92, 1:a barnet, Västra Götaland
5/10 Monsan, 1:a barnet, Västerbotten
6/10 Mmaja1990, 1:a barnet, 24 år, Örebro län
8/10 marsvensson, 1:a barnet, Malmö
8/10 fruskotte, 2:a barnet, Stockholm
9/10 johannajo93, 1:a barnet
10/10 mittnamnDoris, 5:e barnet
10/10 Mirjam91, 1:a barnet
17/10 Jsson, 1:a barnet
18/10 Lillans, 2a barnet, Uppsala
19/10 corran, 2:a barnet
19/10 Smultronhesten, 1:a barnet, norra Uppland
20/10 chazbo, 3:e barnet, Stockholm
21/10 Fru Hermelin, 2:a barnet, Stockholm
21/10 jc86
21/10 LittleJag, Stockholm
22/10 kds, 1:a barnet
23/10 Nattzan, 2:a barnet
24/10 Irlais, 2:a barnet, Stockholm
24/10 Syrran86, 2:a barnet, Göteborg
26/10 And3rsson, 4:e barnet
Jag läste tidigare i tråden att det finns en Facebook-grupp för oktobermammor, finns det nån möjlighet att man kan få gå med där? :) Det känns lite mer sorterat att skriva där än i den här tråden. :)
Hej! Jag är beräknad med mitt andra barn den 9 oktober. Jag vill jättegärna komma med i facebookgruppen, var med i en min förra graviditet som var fantastisk! Lite lättare att hålla koll där med. Hur funkar det med att skicka mejl till någon eller vad som stod där uppe?
Hej! Jag är beräknad med mitt andra barn den 9 oktober. Jag vill jättegärna komma med i facebookgruppen, var med i en min förra graviditet som var fantastisk! Lite lättare att hålla koll där med. Hur funkar det med att skicka mejl till någon eller vad som stod där uppe?
Nu är jag på väg in för vul igen, håller tummarna för att läkaren ser något annat i dag... Men känner mig ju riktigt gravid så man hoppas... Jag vill också vara med på en gruppen, har skickat mail till dig, shibby
Hej!
Jag plussade igår och har bf runt 20 oktober däromkring :) Är jätte glad samtidigt som jag nog inte har smält det riktigt :)
Det blir mitt andra barn då jag redan har en son på 4 år :)
Jag själv är 25 år och bor norr om stockhom. Någon mer i min ålder som bor norr om stockholm?
Har bf 26 Oktober :) skulle också vilja vara med i Facebook gruppen :)
Vad hette fb gruppen går den att söka upp? Eller är den dold? Skulle med vilja va med i den
Ni som vill vara med i gruppen på facebook (helt hemlig) skicka mailadress till mig så bjuder jag in er