Inlägg från: Tigerlilja86 |Visa alla inlägg
  • Tigerlilja86

Oktoberbebisar 2015

Går in i v6 nu (5+0) enligt appen.. Idag ska jag göra nytt försök att ringa bm har ju inte haft tur med deras telefontid haha :).. Mår fortfarande bra.. Det enda är riktigt ömma bröst (mest när man är utan bh) och hoppas mina nya sovbh:ar kommer idag :), sen lite molande värk. Inget illamående än som tur är men det kommer nog snart så får njuta på så länge jag kan ;)

• Tigerlilja86
    Marsvensson skrev 2015-02-02 09:06:56 följande:

Hoppas du når fram till dem idag :) jag har tid den 23 feb, känns som dagarna går så långsamt ;p jag mår också bra , har dock även ömma bröst , känns så konstigt detta, har inte förstått ännu.. Är lite mer kissig än annars och lite molvärk oså annars mår jag bra också :) är i v5(4+3) :)

Japp fick tag på dom :).. Den 23 feb ska jag också vara där :D åååå va jag längtar! Som du säger dagarna går sjukt sakta.
  • Tigerlilja86

Åh va kul att vi har blivit så många :) välkomna alla nya här! Jag har äntligen fått tid på Mvc den 23/2:) henne jag pratade med va så otrevlig och kall, trist men skönt att det inte är henne jag ska till ;)..

• Tigerlilja86
    Fröken JB skrev 2015-02-03 06:39:46 följande:

Jag ska på hälsosamtal 11/2. Kommer era män/sambos följa med på det?

Jag undrar om det är någon från Småland här? jag bor i GGVV regionen..

Japp min sambo kommer också följa med, han är jätte nyfiken och spänd:)
  • Tigerlilja86
    Mmaja1990 skrev 2015-02-03 13:45:22 följande:
    Hehe när du säger humörsvängningar så slår det mig att jag faktiskl också haft det på sistone. Har tyckt synd om min pojkvän som får stå ut med mig, men då har jag något att skylla på i alla fall! :)

Ja precis, vad gör det att man en sommar får vara stor som en fläskpadda. Jag testade av den anledningen att jag tänkt köra igång med ett hårt träningsschema nu, men då slapp jag det (än så länge).

Hur gamla är alla, är det era första barn? :)

Jag är 25 och det är första!
    Är 29 och det är mitt andra barn :)
  • Tigerlilja86
    Längtan efter ett syskon skrev 2015-02-03 10:24:08 följande:

Btw. Bf 25:e sep. Får jag vara kvar i gruppen?

Det tycker jag :)..
  • Tigerlilja86

Jag ska också vänta! Men min mamma vet om :) sen på måndag när min chef kommer tillbaka ska jag berätta för honom för jag vill vara ärlig från början där så dom kan hitta nån som kan jobba för mig sen :)

• Tigerlilja86
    Humlanlilla skrev 2015-02-03 19:35:42 följande:

Hej, hoppar in här med, vill gärna följas åt smile1.gif plussade förra veckan bf 6 okt

Grattis och välkommen :).. Det är dagen efter mig då ;) enligt min app..

Men min graviditetsapp och appen som jag hade för mensen (omgjord till hur många dagar det är kvar) är helt olika. Det skiljer en vecka på dom hahah.. Men ska bli skönt att få ett datum av bm den 23/2 :D
  • Tigerlilja86
    Judiths skrev 2015-02-03 20:39:18 följande:

Hej! Jag hoppar in här också. Har bim idag men plussade för ett par dagar sedan. Fick missfall i december så vågar inte riktigt vara glad än men hoppas förstås att det ska gå vägen den här gången :).

Jag är 30 år och bor i Stockholm. Har en dotter född aug -12.

Jag har än så länge ömma bröst, är trött och magen är svullen, fick inte igen byxorna i morse :). Börjar känna lite smått illamående ibland och just nu är jag så orolig för att få missfall igen så jag längtar lite efter att börja kräkas (kräktes flera gånger om dagen v 6-16 med dottern. Vet dock att jag nog kommer ångra det om jag väl börjar kräkas :D.

Välkommen :).. Beklagar missfall men säger stort grattis till ett plus nu :D..

Jag är 29 och bor också i Stockholm med en son som är född juni-06..

Vi har typ samma symptom, jag har jätte ömma bröst och idag somnade jag to.m på soffan när jag kom hem från jobbet :o.. Min mage känns svullen nu med, har inte vågat pröva jeans än hahaha ;)..
  • Tigerlilja86
    Judiths skrev 2015-02-04 07:54:05 följande:
    Tack! Nä, jag kör leggings idag, gör det annars väldigt sällan. Blir mysigare med bebismage sen än svullen gasmage :D
    Samma här, kör med leggings också idag, och håller med om att bebismage är sååå mycket mysigare än detta haha ;).. Jag har beställt en t-shirt med ett tryck på till den blivande storebror, så jag ska slå in den och ge den till honom när det är dax att berätta :) ååååh längtar tills jag får se hans reaktion :D
  • Tigerlilja86
    Humlanlilla skrev 2015-02-05 17:50:37 följande:

Nån som har list att styra upp en grupp på Facebook?

En privat och sluten grupp då? Eftersom det ännu inte är offentligt :) jag är med på det
  • Tigerlilja86
    Shibby skrev 2015-02-05 19:20:00 följande:
    Om jag startar kan jag lägga till dig som admin också? :)
    Absolut det kan du göra :)
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015