Oktoberbebisar 2015
TS går det inte att lägga till en bf lista fast i ditt startinlägg så slipper det bli så mycket att bläddra igenom

TS går det inte att lägga till en bf lista fast i ditt startinlägg så slipper det bli så mycket att bläddra igenom
Grattis till alla nya!!!
Känner mig helt ogravid idag hittills, både illamående och molvärk har hållit sig borta...
Gick tid nästa fredag för vul hos min gyn, känns jättebra att få se "hur det står till" dock blev jag ju lite nojjig över att få en tid fredagen den trettonde... Men min mamma är född en fredag den trettonde så jag får väl se det positivt istället!
Ha en fin dag alla!
Shibby: Stort grattis till det pickande hjärtat! Vad skönt att allt såg fint ut!!!
Är det fler som känner att illamåendet kommer och går olika dagar?
Mira14: Jag hoppas inte det! Jänner ungefär lika, har gjort idag iaf!
Hoppas dock att ni med ev gallbesvär blir av med det omedel bums! Så klart!!!
Hoppar in här och hoppas det går vägen. Hade ett MF i november men är nu på nytt gravid i v.5+5 idag med BF 1/10. Jag har ömma bröst som varierar under dygnet, mår lätt illa när blodsockret är lågt. Är dock inte så trött utan sover istället dåligt på nätterna. Håller alla tummar och tår att de kommande veckorna går fort!
Är de vanlig st växt värk kan komma och gå? För några dagar sen hade jag rätt mycket växt värk.. Kändes som mensvärk.. Nu har jag inget typ.. Mest ont i ländryggen när jag sitter ner länge.. Annars inget förutom då större ömmare bröst, trött som ja jag vet inte vad, hungrig och törstig.. Vet att varje graviditet är unik men man undrar ju ändå eftersom detta är första gången man är gravid..