Mmaja1990 skrev 2015-02-04 13:32:32 följande:
Ja alltså, jag har alltid haft magont till och från och egentligen känns inte det här så annorlunda men man blir ju lite orolig. Tänker att om man börjar blöda, vad gör man då? Man vill ju gärna vara beredd så det inte syns genom kläderna etc, igår hade jag strumpbyxor och kjol t ex... idag har jag mörkgrå byxor och inget skydd med mig.
Är ni trötta då tjejer?
Jag skojade häromdagen om att trötthet kan inte vara ett tecken för mig då jag alltid är trött. Men vad tusan, så här trött brukar jag inte vara! Haha. Vill hem och sova nu, tror jag ska stå ut till kl 15 sen flexa hem.
Jag e sjukt trött. Är i v 6+5. Värst e på morgonen o hade lätt kunnat gått o lagt mig 21 på kvällen.
E piggare senare under dagen o sen slår det till efter maten
Shibby skrev 2015-02-04 16:48:24 följande:
Är det bara jag som helt plötsligt blir sjukt sugen (på egentligen inte så jätte goda grejer) men typ fet mat?
Som nu, jag är sjukt sugen på chicken nuggets med curry sås vilket jag inte ätit på typ hundra år.. asså va...
Asså jag e sugen på fet och salt mat! Vårrullar, oliver, ölkorv, SUSHI (blir varje gång jag e gravid sugen på det) chips och THAI mat!!