Inlägg från: Tigerlilja86 |Visa alla inlägg
  • Tigerlilja86

Oktoberbebisar 2015

Emelie23 skrev 2015-01-30 17:18:23 följande:

Jag händer på här! Bf 7/10 2015 <3

Hej och välkommen :).. Grattis va kul.

Är det första barnet?
  • Tigerlilja86
    Längtan efter ett syskon skrev 2015-01-30 16:51:56 följande:
    Jag med men bara när bh:n åker av hihi.
    theresepe skrev 2015-01-30 13:45:36 följande:

Jag mår bra, lite chockad fortfarande! :D. Är väldigt yr i huvudet dock, och just nu ganska mycket molande värk i magen :) 

Jag är 21 år gammal och detta är mitt första barn! :)

Jag har oxå haft ganska mycket värk idag. Spännande med första barnet ????
    Ja men verkligen. Då känns det väldigt mycket haha.. Har faktiskt beställt två amningsbh-ar (som man kan ha på natten) som ger stöd och så det känns bekvämt, hoppas det stämmer, hade inte det sist, men nu känner jag att det vore nog skönt :D
  • Tigerlilja86
    Längtan efter ett syskon skrev 2015-01-30 21:13:15 följande:
    Utan jobbiga sömmar? Dvs kanter. Det störde jag mig på. De var så obekväma o ha på sig.

Säg t om de e bra ????
    Ja precis, den såg jätte skön och mjuk ut :) absolut säger jag till, dom borde komma på måndag! Väntar spänt på dom haha
  • Tigerlilja86
    Marsvensson skrev 2015-01-31 09:10:05 följande:

Kina var planerat långt innan jag blev gravid ;p väldigt tråkigt om man knte kan åka nu när svärföräldrarna bjudit på visumet och halv flygbiljetten är betald :/

Håller med mommy86 att det är mer slutet av graviditeten som man ska undvika att flyga :).. Spännande med Kina, har själv velat åka dit
  • Tigerlilja86
    Emelie23 skrev 2015-01-31 11:44:02 följande:

Skulle vara himla kul att få träffa några av er oktober mammor lite senare (i vår/sommar?)

Några som bor i Stockholm? :)

Jag bor i Sthlm och vet att Shibby gör det också :)..
  • Tigerlilja86
    Emelie23 skrev 2015-01-31 15:38:28 följande:
    Vad kul :) vi får planera in en fika närmre sommarn tycker jag :)
    Absolut det tycker jag också vore kul :)..
  • Tigerlilja86

Ska jag berätta en annan rolig sak? Vi ska flytta till större nu :D aaaaaaaah dubbel lycka denna månad! Får flytta in imorgon redan! Tårarna rinner av lycka (och med lite hjälp av hormoner haha ;)...)

• Tigerlilja86
    Shibby skrev 2015-01-31 20:06:44 följande:
    Vad roligt!!! Grattis :D ska ni flytta långt? Eller samma område?
    Nej det är bara över gatan haha ;) men större! Känns jätte skönt, perfekt nu innan bebis :)
  • Tigerlilja86
    Emelie23 skrev 2015-01-31 22:01:09 följande:
    Vad kul!! Och grattis till att ni ska flytta till större!!! :D
    Tack så mycket :).. Är helt slut nu idag redan och dagen har knappt börjat! Och nu tillbaka till jobbet där det väntas stress då vi har en vikarie (för en personal som är mammaledig) och hon gör inte många knop inte :(.. Har pratat med chefen om det och han har ett extra öga då det är fler som säger samma som mig.
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015