• TreA

Oktoberbebisar 2015

Fler som har mycket molvärk? Har så ont nu att jag blir orolig... Hoppas det är lugnare när jag vaknar imorgon!

• TreA

Julibebisen12 & Lazmi: Så är det säkert! Fick så förskräckligt ont igår kväll bara men nu är det lugnt igen! Tänk vad bra det vore om det var "lagom" av alla symptom helst hela tiden!

• TreA

Längtan efter ett syskon: Håller med om tröttheten! La mig före barnen igår...

• TreA

Bf för våra oktoberbebisar!

25/9

Shibby

28/9

Längtan efter ett syskon

Mommy86

1/10

TreA

2/10

Floffeen

anna tuva

3/10

mammaA93

4/10

Lillemy1980

Mira14

noorah

Fröken JB

5/10

Tigerlilja86

Monsan

dahlia92

Miss Ms

6/10

Sockersöt85

7/10

Truckdriverbruden

Lazmi

Marsvensson

Emelie23

8/10

Fröken Smilla

9/10

MiniQ

theresepe

• TreA

Bf för våra oktoberbebisar!

25/9

Shibby

28/9

Längtan efter ett syskon

Mommy86

1/10

TreA

2/10

Floffeen

anna tuva

3/10

mammaA93

4/10

Lillemy1980

Mira14

noorah

Fröken JB

5/10

Tigerlilja86

Monsan

dahlia92

Miss Ms

Deardeer

6/10

Sockersöt85

7/10

Truckdriverbruden

Lazmi

Marsvensson

Emelie23

8/10

Fröken Smilla

9/10

MiniQ

theresepe

• TreA

Deardeer: Såg att inte du heller låg i listan, skrev in dig där, hoppas det är ok! Grattis till plusset!

Själv önskade jag alltid att gröna linjen hade haft en hållplats till söderut - uppväxt i Trångsund och är ofta där nu också! Tycker absolut vi ska ses något i sommar!

• TreA
    mammaA93 skrev 2015-02-01 11:33:03 följande:

Mitt hat-symptom har kommit... Finnar!

Annars så har illamåendet fortfarande inte kommit tillbaka, vilket är skönt men blir ändå nojig, tur att vi har VUL på onsdag.

Annars så känner jag mig som värsta planeringsfreaket, namn och vagn är redan bestämt! ;D

Åh vad spännande! Jag ska ringa till den mottagning vi hoppas få tid för vul på imorgon! Men de hade stängt tors-fre och så har det ju varit helg så jag är nog inte ensam om att ringa! Hatar att man ska försöka komma fram på en viss telefontid tex och så jobbar man själv den tiden, har dessutom en rad möten inplanerade hela dagen imorgon! Men hoppas komma fram och hoppas få en tid! Visst är du också i v.6 nu? Trodde man inte "fick" göra vul före v.8 men då får man nog det, hoppas på en tid inom 2 veckor eller nått iaf! Är det redan från v.6 man kan se hjärtat picka? Ja namn och vagn, samma här, man drömmer sig bort!
  • TreA

Grattis till er nya i tråden! Lägg gärna till er på listan om ni vill!

Shibby: Åh vad spännande! Massa lycka till! Du måste skriva och berätta när ni varit där!

Jag har haft ett mf tidigare i v.10 så tiden dit känns outhärdlig...

• TreA

Välkomna och grattis alla nya plussare! Lägg gärna till er i listan!

Vi har berättat för blivande mormor och farmor samt jag för några enstaka av mina kompisar (som dock inte bor på orten - vill inte att djungeltelegrafen sätter fart! ) Några till av de närmaste blir det om vi gör ett vul och allt ser bra ut då, för barnen och andra först när de 12 veckorna gått!

Vi har också alltid varit öppna eftersom alla visste om de två gångerna våra barn blev till då vi gick igenom ivf! Men för tre år sedan när vi blev gravida och som innan berättat på jobb och allt kändes det så jobbigt när det blev mf runt v.10, så ska försöka hålla lite på det denna gång! Samtidigt vill man inte tänka så utan vara positiv!

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015